تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 7:22
کد خبر : 15106

پیش بینی ۶ هزار و ۸۰۹ صندوق اخذ رای در انتخابات استان تهران

پیش بینی ۶ هزار و ۸۰۹ صندوق اخذ رای در انتخابات استان تهران
رییس ستاد انتخابات استان تهران از پیش بینی ۶ هزار و ۸۰۹ صندوق اخذ رای در انتخابات استان خبر داد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، سید عباس جوهری عصر سه شنبه در جلسه‌ای که با حضور معاونان سیاسی، انتظامی فرمانداری‌های استان تهران در راستای فرایند برگزاری انتخابات در استان تهران در سالن اجتماعات فرمانداری رباط‌کریم برگزار شد اظهار کرد: در این دوره با توجه به اصلاح قانون انتخابات فرایند برگزاری راه طولانی را طی کرده و بیش از یک سال است که تدابیر برگزاری انتخابات به صورت صحیح انجام می‌گیرد.

وی افزود: تمهیدات لازم را دنبال می‌کنیم و تا به امروز بر اساس تقویم و ارزیابی‌های صورت گرفته در امر انتخابات با صحت و دقت کافی پیش می‌رویم.‌

رییس ستاد انتخابات استان تهران بیان کرد: اولین دوره رسیدگی صلاحیت‌ها توسط هیات نظارت استان اعلام و با اشاره به اینکه امروز آخرین روز اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت و عدم احراز است و داوطلبانی که عدم تأیید یا احراز دریافت کردند می‌توانند با مراجعه به سایت شورای نگهبان به صورت غیرحضوری اعتراض خود را ثبت کنند.‌

جوهری تصریح کرد: شورای نگهبان ۳۰ روز فرصت دارد به اعتراضات رسیدگی و نتیجه به اطلاع داوطلبان از طریق فرمانداری‌ها اعلام نماید و بعد از ۳۰ روز هم یک فرصت دارند اعتراض نهایی را انجام دهند و در مرحله آخر عدم تأیید ها اعلام خواهد شد و عدم احراز در آن مرحله دیگر نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شرایط برای برگزاری انتخابات با ساختار پشتیبانی قوی در تهران و شهرستان‌های استان تهران صورت گرفته و آنچه ما وظیفه داریم در امانتداری کامل انتخابات را دنبال می‌کنیم.

جوهری در ادامه عنوان کرد: در چیدمان صندوق‌ها تغییراتی صورت گرفته و با تدبیر بهتر فضا و شعب‌های لازم جهت جانمایی بهتر برای مردم فراهم شده تا شرکت کنندگان برای اخذ رأی راحت تر باشند.

معاون سیاسی استانداری تهران گفت: ما در ستاد انتخابات با آمادگی کامل ادامه فرایند انتخابات مرحله به مرحله پیش می‌رویم، تا یک مشارکت قوی در امر انتخابات و یک حماسه سیاسی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بخورد.

وی یادآور شد: در استان تهران در حوزه امنیت تدابیری صورت گرفته و در حوزه رقابت هم تبلیغات عادلانه توسط کمیته اطلاع رسانی ظرفیت دستگاه‌ها احصاء و در اختیار کاندیداها قرار می‌گیرد و در شهرستان‌های استان تهران هم صدا و سیما کانالی مجزا در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد تا آنها به صورت تصویری برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.