تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 5:01
کد خبر : 10535

همایش محوری گرامیداشت هفته قوه قضاییه بیانگر همدلی و هماهنگی بین قواست

همایش محوری گرامیداشت هفته قوه قضاییه بیانگر همدلی و هماهنگی بین قواست
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در همایش محوری گرامیداشت هفته قوه قضاییه در صدد ارسال این پیام هستیم که امروز همراهی، همدلی و هماهنگی بین قوا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطوح ملی و استانی در اوج خود قرار دارد.

به گزارش نسیم صبا:حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی با اشاره به به اینکه خدماتی که امروز به مردم ارائه می شود، نتیجه همین همراهی ها و همدلی ها است، افزود: اگر دستگاه قضایی استان کرمان درسال گذشته بیش از ۶۰۰ هزار پرونده را مورد رسیدگی قرار داده و نسبت به صدور و اجرای رای اقدام کنند و اگر شوراها بیش از ۲۲۰ هزار پرونده را رسیدگی کرده اند، نتیجه همدلی ها و همراهی ها است.

وی عنوان کرد: اگر در سال گذشته در شورای حفظ حقوق بیت االمال استان موفق شده ایم ۸۸۰ هکتار از اراضی دولتی را که مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار گرفته بود، به بیت المال برگردانیم و هزاران خدمت دیگر، مرهون همدلی ها و همکاری های مشترک قضایی، اجرایی و مقننه بوده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: امروز وجوه مشترکی بین دستگاه قضایی، دستگاه اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی وجود دارد و این وجوه مشترک در این تعامل ها تقویت می شود و به عنوان نمونه اگر امروز موضوع برخورد با فساد اداری مطرح است، هم در مجلس پیگیری می شود، هم در دستورکار ریاست جمهوری قرار دارد و و هم در دستور کار قوه قضاییه است و نتایج بسیار خوبی نیز در این زمینه حاصل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی بیان کرد: اعتقاد داریم فضای همراهی، همدلی و هماهنگی باعث می شود همه دستگاه ها بتوانند وظایف خود را بهتر و بیشتر انجام دهند و توفیقات استانی و ملی روز افزون با

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.