تاریخ انتشار : دوشنبه 17 بهمن 1401 - 9:07
کد خبر : 8216

معاون وزیر ورزش: ۱۸۰۰ طرح ورزشی دهه فجر در کشور به بهره برداری می رسد

معاون وزیر ورزش: ۱۸۰۰ طرح ورزشی دهه فجر در کشور به بهره برداری می رسد
معاون وزیر ورزش بابیان اینکه یک هزار و ۸۰۰ طرح ورزشی دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: برای افتتاح این طرح ها بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

سید هادی قره سید رومیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در دستور کار قرار دارد تا این ظرفیت‌ها بتوانند در خدمت جامعه ورزشی کشور قرار گیرد، ابراز داشت: در کشور چیزی حدود چهار هزار و ۲۰۰ طرح ورزشی نیمه تمام وجود دارد که برای تکمیل همه آنها به ۵۰ هزار میلیارد تومان نیاز است.

وی ضمن بیان اینکه در صورت تخصیص همه اعتبارات این تعداد پروژه در بازه سه ساله تکمیل می‌شود، افزود: متأسفانه بودجه عمرانی وزارت ورزش تنها دو هزار میلیارد تومان است که این روند را بسیار کند می‌کند.

معاون وزیر ورزش بابیان اینکه این طرح‌ها از دوره‌ها و دولت‌های قبل به صورت نیمه تمام باقی ماندند، ابراز داشت: برای حل موضوع ترتیبی در نظر گرفته شد تا در وهله نخست پروژه‌های اولویت دار به بهره برداری برسند و همچنین بخش خصوصی و شرکت‌های بزرگ به این کارزار دعوت شود چرا که با بودجه دولتی نمی‌توان به این موفقیت با توجه به وضع موجود دست یافت.

قره سید رومیانی با بیان اینکه یک هزار و ۸۰۰ طرح ورزشی دهه فجر سال جاری به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: برای افتتاح این طرح‌ها بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه برای تکمیل استادیوم ورزشی پنج هزار نفری دامغان ۳۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: برای این طرح که بیش از ۲۰ سال که معطل مانده برای سال جاری ۱۰ میلیارد تومان تخصیص یافت و با اجرای مناقصه طرح در تلاشیم تا این طرح را به اتمام برسانیم همچنین ۱۸ میلیارد تومان نیز برای تکمیل زمین چمن و سالن ورزشی چند منظوره مجموعه ورزشی انقلاب دامغان منظور شد.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا طرحی نیز برای افتتاح در سطح روستاهای کشور برای سال جاری وجود دارد، در پاسخ اضافه کرد: نگاهی به کارنامه ورزشی کشور نشان می‌دهد که اکثر ورزشکاران از همین شهرستان‌ها و روستاهای کم برخوردار مدال‌آور و افتخار آفرین شدند لذا توسعه زیرساخت‌های روستایی در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد و می‌کوشیم تا طرح‌های نیمه تمام روستاها سریع‌تر به اتمام برسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.