تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 6:51
کد خبر : 13191

مردم فلسطین نشان دادند قدرت ادعایی رژیم صهیونیستی پوشالی است

مردم فلسطین نشان دادند قدرت ادعایی رژیم صهیونیستی پوشالی است

به گزارش نسیم صبا از مهر، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان گفت: مردم شجاع فلسطین امروز هیمنه غرب و آمریکا را درهم شکستند ونشان دادند قدرت ادعایی رژیم صهیونیستی پوشالی است. وی افزود: کمک‌های سران غربی به سرزمین‌های اشغالی، نشان دهنده شکست سازمان اطلاعات و امنیت رژیم صهیونیستی است. نماینده

به گزارش نسیم صبا از مهر، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان گفت: مردم شجاع فلسطین امروز هیمنه غرب و آمریکا را درهم شکستند ونشان دادند قدرت ادعایی رژیم صهیونیستی پوشالی است.

وی افزود: کمک‌های سران غربی به سرزمین‌های اشغالی، نشان دهنده شکست سازمان اطلاعات و امنیت رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و دیگر کشورهای غربی در فلسطین گفت: آنچه در نوار غزه این روزها می‌گذرد یک سکه دوروست یک روی آن مثبت و امیدآفرین بوده و روی دیگر آن ظلم و ستم و کودک کشی است.

علیدادی سلیمانی گفت: روی مثبت و امیدآفرین این سکه مردم شجاع و مجاهد فلسطین هستند. مردمی که توانستند آخرین میخ‌ها را بر تابوت جهان تک قطبی با سردمداران پوشالی آن بکوبند.

وی افزود: امروز بخش قابل توجهی از نظم نوین جهانی مبتنی بر نگاه مقاومت است که در آن صدها هزار جوان مجاهد امت اسلامی در کنار هم با ظلم و جنایت مبارزه می‌کنند.

امام جمعه کرمان گفت: مسئله فلسطین امروز تبدیل به مهم‌ترین مسئله مردم آزادی خواه و فهیم جهان شده است و علت آن هم رشادت مردم فلسطین در نبرد با رژیم صهیونیستی است.

علیدادی سلیمانی نسل کشی، کودک کشی و قتل خانواده‌های بی دفاع فلسطین را روی دیگر سکه نبرد مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی دانست و افزود: شاهدیم که سردمداران دنیا به رژیم کودک کش صهیونیستی فرصت می‌دهند تا شکست خود در جنگ با مردم مظلوم فلسطین را با کودک کشی و جنایات وحشتناک جبران کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.