تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 6:22
کد خبر : 10572

قطع طولانی آب در بلوار سعیدی

قطع طولانی آب در بلوار سعیدی
دلیل قطعی‌ آب چند روزه در بلوار سعیدی چیست

به گزارش نسیم صبا: افت شدید فشار و قطعی‌های مکرر آب در بلوار سعیدی تاب و تحمل را از مردم این بلوار راگرفته به‌طوری‌که شرایط طاقت‌فرسایی را در برخی از نقاط این شهرک به بار آورده است.

همه ساله با فرارسیدن فصول گرم سال معضل قطعی و افت فشار آب یکی از دغدغه‌های شهروندان به شمار می‌رود به‌طوری‌که در چند روز گذشته قطعی‌های مکرر آب سبب بروز مشکلات متعدد و نارضایتی‌های شهروندان شده است.

قطعی آب مشکلات متعددی را به وجود آورده است

یکی از شهروندان ساکن در این شهرک دراین‌خصوص به خبرنگار ما بیان کرد: باتوجه‌به گرمای طاقت‌فرسا متأسفانه قطعی‌های چندروزه آب سبب شده تا نتوانیم در این گرما از کولرهای آبی استفاده کنیم.

شهروند دیگری ساکن در این منطقه نیز به خبرنگار ما گفت: متأسفانه در چند روز گذشته با افت شدید و قطعی‌های طولانی‌مدت آب روبرو بوده‌ایم به‌طوری‌که برای مصارف روزانه دچار مشکلات هستیم.

شهروند دیگری با گلایه از قطعی‌های طولانی‌مدت آب آن هم در تابستان بیان کرد: افت شدید و قطعی آب آن هم در اوج گرمای هوا می‌طلبد تا مسئولان چاره‌ای اساسی برای رفع این قطعی‌های مکرر بیندیشند.

با وجود مشکل کمبود یا قطعی آب در برخی از نقاط، مشارکت شهروندان نقاط دیگر در صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب به فراموشی سپرده شده است.

مشکلی که امروزه به یک معضل در این بلوار و سایر قسمت های شهرکرمان تبدیل شده و نیازمند چاره‌اندیشی هر چه سریع‌تر مسئولان دست‌اندرکار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.