تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 8:08
کد خبر : 7843

فعلا به جدول و جایگاه نگاه نمی‌کنم/ بازیکنانم سزاوارانه می‌جنگند

فعلا به جدول و جایگاه نگاه نمی‌کنم/ بازیکنانم سزاوارانه می‌جنگند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که نمی‌توان از الان در مورد جایگاه تیم ها قضاوت کرد گفت: آن چیزی که برای ما مهم است تلاش بیشتر و تمرکز روی بازیهای پیش‌رو است.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب امتیاز ۳۵ در پایان هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت بخشید تا عزم راسخ پر افتخارترین تیم تاریخ این رقابت ها را برای کسب جامی دیگر نشان دهد.

یحیی گل محمدی در حالی به پیروزی مقابل ذوب آهن دست پیدا کرد که جدال دو مدعی قهرمانی با برد سپاهان مقابل استقلال همراه بود تا سرخ ها با حاشیه امن تری نسبت به رقیب سنتی تهرانی خود بازی ها را ادامه دهند.

فعلا به جدول و جایگاه نگاه نمی‌کنم/ بازیکنانم سزاوارانه می‌جنگند

بردهای متوالی پرسپولیس در حالی کسب می شود که عملکرد درخشان دروازه‌بان و مدافعان این تیم نشان می دهد آنها برای گرفتن عکس یادگاری با جام آماده می شوند. هافبک ها هم در روزهای ناامیدی از مهاجمان گل های سه امتیازی می زنند تا منتظر پایان فصل با جام قهرمانی باشند.

با این حال شاید تنها کسی که خیلی به صدرنشینی فکر نمی کند مهم ترین عضو نیمکت این تیم باشد. یحیی گل محمدی بدون کوچکترین حاشیه کارش را در روزهای بدون تماشاگری ورزشگاه ها دنبال می کند.

فعلا به جدول و جایگاه نگاه نمی‌کنم/ بازیکنانم سزاوارانه می‌جنگند

او پس از آخرین برد پرسپولیس در لیگ برتر به خبرنگار مهر گفت: «فعلا باید از بازیکنانم تشکر کنم. آنها می‌جنگند و سزاوار بهترین تشویق ها هستند. نبود هواداران را خیلی حس می کنیم اما با تمام وجود برای شادی آنها می جنگیم.»

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفتگوی خود با مهر افزود: «فعلا صحبت از قهرمانی زود است‌. هدفمان این جام است اما بازی به بازی پیش می رویم. جایگاه فعلی در جدول هم مهم است اما نه به اندازه پایان فصل!»

یحیی گل محمدی که به روزهای پختگی در پرسپولیس رسیده حالا با آرامش بیشتری کار را دنبال می کند و با تمرکزی که خودش دارد، بازیکنانش را هم آماده حضور در زمین می کند و به دنبال گرفتن امتیازات لازم برای کسب عنوان قهرمانی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.