تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 6:20
کد خبر : 13074

طوفان‌الاقصی به پیروزی فلسطین و نابودی اسراییل منتهی می شود

طوفان‌الاقصی به پیروزی فلسطین و نابودی اسراییل منتهی می شود
نماینده جنبش مقاومت حماس در ایران، در جوار مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: طوفان‌الاقصی منتهی به پیروزی ملت فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی می شود.

به گزارش نسیم صبا از مهر، خالدالقدومی شامگاه یکشنبه در جوار مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان گفت: هم اکنون روز شانزدهم از نبرد بزرگ طوفان‌الاقصی را پشت‌سر می‌گذاریم و نیروهای مقاومت فلسطین در حال نبرد با این رژیم کودک‌کُش صهیونیستی هستند.

وی کرمان را شهر مقاومت و شهر شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید راه قدس دانست و گفت: ما اعتقاد داریم روح این شهید امروز در بین ما حاضر است؛ شهید سلیمانی در مبارزه با دشمنان همواره در خط اول بود و به یاری خدا هم اینک جانشین و شاگردان ایشان این مسیر را ادامه خواهند داد.

القدومی در ادامه ضمن اشاره به نبرد نیروهای مظلوم فلسطین با رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای حماس طوفان‌الاقصی را آغاز کردند. در این نبرد ضمن تحمیل میلیون‌ها دلار خسارت اقتصادی علیه رژیم صهیونیستی، بر اساس آمار رسمی وزارت بهداشت صهیونیست‌ها تاکنون دو هزار صهیونیستی کشته شده و ۳ هزار صهیونیستی هم مجروح شدند.

نماینده جنبش مقاومت حماس در ایران گفت: مردم مظلوم غزه در تاریخ جهاد و مقاومت فلسطین به موفقیت‌های فراوان رسیدند و به یاری خدا در این مقطع تاریخی نیز شاهد نابودی این رژیم جنایتکار خواهیم بود.

وی در سخنان خود به حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: قطعاً مقاومت مردم فلسطین منتهی به پیروزی است و به یاری خدا خواهیم توانست نماز فتح را در مسجد الاقصی بخوانیم.

القدومی با اشاره به نبرد نابرابر در جنگ بین فلسطین و رژیم صهیونیستی گفت: دلیران و شجاعان مقاومت به ما اطمینان می‌دهند طوفان‌الاقصی منتهی به بهار پیروزی و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

نماینده جنبش مقاومت حماس در ایران مدت جرایم جنگی رژیم صهیونیستی را حدود یک قرن دانست و تصریح کرد: تمامی ملت جهان کشتار دسته جمعی برادران و خواهران عزیز و ما در غزه را مشاهده می‌کنند؛ باید خطاب به آمریکای جنایتکار که در صف اول حمایت از صهیونیست‌های غاصب است بگوییم که ما این رژیم جعلی را نمی‌توانید نجات دهید، این رژیم به پایان رسید و ما پیروز شدیم، غزه پیروز و صهیونیست نابود است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.