تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 6:59
کد خبر : 12676

شادی دیارحاج قاسم از پیروزی غرور آفرین ملت فلسطین

شادی دیارحاج قاسم از پیروزی غرور آفرین ملت فلسطین
جمعی از مردم دیار کریمان با تجمع در جوار مزار مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیروزی ملت فلسطین را در عملیات طوفان الاقصی جشن گرفتند.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، مردم انقلابی و ولایتمدار شهر کرمان همراه با سایر نقاط کشور ضمن حضور در گلزار شهدای شهر کرمان با به اهتزاز درآوردن پرچم‌های الله اکبر، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان شادی خود را از شکست رژیم منحوس صهیونیستی در عملیات امروز مبارزان فلسطینی و جنبش حماس به نمایش گذاشتند.
همچنین تعدادی از جوانان کرمانی با راه اندازی کاروان های جشن و شادی در خیابان‌های شهر کرمان فریاد الله اکبر و مرگ بر اسرائیل سر دادند.
بر اساس گزارش ها و تصاویر رسیده مردم برخی از شهرهای استان کرمان نیز مسرور از پیروزی جبهه مقاومت فلسطین به خیابان ها آمدند.

به دنبال جنایات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.