تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 5:48
کد خبر : 13310

رییس کل دادگستری استان کرمان خبر داد: آزادی ۳۲۰ مددجوی جرایم غیرعمد و عمد از زندان ؛ همزمان با سفر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان خبر داد:  آزادی ۳۲۰ مددجوی جرایم غیرعمد و عمد از زندان ؛ همزمان با سفر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سفر ریاست محترم قوه قضاییه به استان کرمان 245 مددجوی جرایم عمد دارای مجازات های سبک و نیز 75 مددجوی جرایم غیرعمد با استفاده از کمک های مردمی و خیران، کمک های ستاد دیه کشور و تسهیلات قرض الحسنه از زندان های این استان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده های خود بازمی گردند.

به گزارش نسیم صبا:حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در تشریح این خبر افزود: مجموع بدهی مددجویان جرایم غیرعمد آزاد شده یک هزار و ۶۹۹ میلیارد ریال بوده است که از این میزان ۷۱۸ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال گذشت شاکی حاصل شده است.

وی ضمن بیان این مطلب که توان پرداخت مددجویان جرایم غیرعمد نیز ۸۲۱ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال بوده است، خاطرنشان کرد: ۱۵۸ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال تسهیلات بانکی نیز در این زمینه به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۹ نفر از محکومین جرایم غیرعمد از زندان های استان کرمان آزاد شده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۹۸ مددجوی جرایم غیرعمد در زندان های استان کرمان حضور دارند.

وی به برگزاری ۲۳ جشن گلریزان در استان کرمان طی سال جاری اشاره و بیان کرد: در این جشن ها ۳۰۶ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال تعهد خیرات حاصل و تاکنون ۲۰۵ میلیارد ریال وصول تعهدات انجام شد است.

رییس کل دادگستری استان کرمان اظهارداشت: وصول تعهدات انجام شده و کمک های خیران در جشن های گلریزان استان کرمان تاکنون ۶۱ درصد رشد داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.