تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 5:35
کد خبر : 11976

راهپیمایی اربعین بزرگترین حرکت در دفاع از مظلومیت و آزادگی است

راهپیمایی اربعین بزرگترین حرکت در دفاع از مظلومیت و آزادگی است
- امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین بزرگترین حرکت در دفاع از مظلومیت و آزادگی است، گفت: حضور گسترده در راهپیمایی اربعین برای دشمن یاس آور است.

به گزارش نسیم صبا از مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین بزرگترین حرکت در دفاع از مظلومیت و آزادگی است، گفت: بیش از ۲۰ میلیون نفر در این همایش عظیم جهانی حضور داشتند که سهم مردم ایران بیش از چهار میلیون نفر بود.

خطیب جمعه کرمان بیان کرد: اینها برای دشمن یاس آور است و کوچک‌ترین انعکاس را از این حرکت بزرگ و بزرگترین رخداد جهان اسلام در رسانه‌هایشان انعکاس نمی‌دهند.

وی با اشاره به توجه پیغمبر به توده‌های مردمی گفت: پیامبر خود از متن جامعه بلند شده و چند ویژگی دارد که ستودنی است، به شدت دلسوز شماست و به درد و رنج شما توجه دارد، شدت علاقه پیغمبر تا آنجایی است که می‌خواهد توده‌های مردم پیشرفت کنند و پناهگاهش جز خدا کسی نیست.

حجت السلام علیدادی سلیمانی با اشاره به قیام امام حسین (ع) بیان کرد: وی در مرحله اول خواص مردم و در مرحله دوم با توده‌های مردم بود و تنها هدفش افزایش آگاهی سیاسی مردم بوده است.

وی خطاب به نمازگزاران و مردم گفت: حاکمان و جریانات حاکم بر جامعه را بشناسید، هوشیار باشید از سنت پیغمبر غافل نشوید، خط انبیا به خدا و کتاب نورانی و سنت پیغمبر بهترین راهبر شما است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.