تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 6:23
کد خبر : 15206

رئیسی: حمله به یمن ماهیت تجاوزکارانه و ضدحقوق بشری آمریکا را افشا کرد

رئیسی: حمله به یمن ماهیت تجاوزکارانه و ضدحقوق بشری آمریکا را افشا کرد
رئیس‌جمهور با محکومیت اقدام آمریکا در حمله به مردم یمن، چنین اقدامی را افشاکننده ماهیت واقعی، تجاوزکارانه و ضد حقوق بشری آمریکا دانست.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پاسخ به تماس تلفنی مهدی المشاط رئیس شورای‌عالی سیاسی یمن، از شجاعت ملت بزرگ این کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجلیل و بر سیاست حفظ امنیت خطوط کشتیرانی بین‌المللی برای کشورهای مختلف تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین رژیم اشغالگر صهیونیستی را به دلیل ارتکاب جنایت علیه ده‌ها هزار غیرنظامی زن و کودک مظلوم فلسطینی رژیمی نسل‌کش دانست که مورد محکومیت ملت‌های جهان قرار گرفته است.

آیت‌الله رئیسی همچنین ضمن محکومیت اقدام آمریکا در حمله به مردم یمن، چنین اقدامی را افشاکننده ماهیت واقعی، تجاوزکارانه و ضد حقوق بشری آمریکا دانست و تصریح کرد: بی‌تردید اینگونه اقدامات علیه مردمی که سال‌ها در برابر تجاوز بیگانگان مقاومت کرده و امروز نیز نقش موثری در دفاع از مردم مظلوم فلسطین ایفا می‌کنند از سوی ملت‌های آزادی‌خواه جهان مذموم و محکوم خواهد بود.

رئیس‌جمهور حمایت از ملت مظلوم فلسطین را موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران عنوان و تاکید کرد: ظلم صهیونیست‌ها نیز با پیروزی نهایی ملت فلسطین پایان خواهد یافت.

مهدی المشاط رئیس شورای‌عالی سیاسی یمن نیز در این مکالمه تلفنی تصریح کرد: در مواضع خود برای مقابله با رژیم ظالم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه ثابت‌قدم هستیم و امیدواریم امت اسلامی از ظرفیت‌های خود برای روشنگری درباره تحولات جاری و جنایات ضد انسانی صهیونیست‌ها و حامیانش استفاده کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.