تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 5:31
کد خبر : 11072

دعوت رسمی امیر قطر از آیت‌الله رئیسی برای سفر به دوحه

دعوت رسمی امیر قطر از آیت‌الله رئیسی برای سفر به دوحه
وزارت امور خارجه قطر از دعوت رسمی امیر قطر از رییس جمهور کشورمان برای سفر به دوحه خبر داد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، وزارت خارجه قطر روز یکشنبه اعلام کرد که وزیر مشاور در امور خارجی دولت قطر در دیدار با وزیر امور خارجه ایران، پیام امیر قطر در دعوت از ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، برای سفر به دوحه را تسلیم وی کرد.

شبکه خبری الجزیره شامگاه یکشنبه گزارش داد که «محمد عبدالعزیز الخلیفی» وزیر مشاور در امور خارجی دولت قطر که به تهران سفر کرده، بعدازظهر امروز (یکشنبه) با حضور در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار پیام «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در دعوت از ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای سفر به دوحه را تسلیم وی کرد.

امیرعبداللهیان که اواخر خرداد ماه سفری به چهار کشور حوزه خلیج فارس داشت در مقصد اول این سفر و در دوحه با «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر دیدار و گفت‌وگو کرد. امیر قطر در دیدار امیرعبداللهیان با اشاره به جایگاه ویژه ایران برای قطر در منطقه گفت: به دنبال توسعه همه جانبه روابط با ایران هستیم.

«محمد عبدالعزیز الخلیفی» وزیر مشاور در امور خارجی دولت قطر همچنین امروز با علی باقری معاون سیاسی وزارت خارجه دیدار و درباره روابط دوجانبه و نیز مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد علاقه دو کشور رایزنی و گفت‌وگو کرد.

وزیر مشاور در امور خارجی دولت قطر امروز در دیدار با علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی، پیام کتبی نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر را تقدیم احمدیان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.