تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 7:26
کد خبر : 12915

در ۶ ماهه نخست سال جاری صورت پذیرفت؛ ۳ میلیون لیتر در مصرف سوخت مایع صرفه جویی شده است

در ۶ ماهه نخست سال جاری صورت پذیرفت؛  ۳ میلیون لیتر در مصرف سوخت مایع صرفه جویی شده است
سرپرست شرکت گاز استان کرمان گفت: با توسعه گازرسانی به صنایع استان، در 6 ماهه نخست سال جاری 3 میلیون لیتر در مصرف سوخت مایع صرفه جویی شده است.

به گزارش نسیم صبا: محمدرضا سلیمانی با اشاره به اهمیت گازرسانی در بخش صنایع، افزود: بر اساس گزارش مصرف سوخت در ۶ ماهه نخست سال جاری، تاکنون در ۲۱ صنعت حدود ۳ میلیون لیتر صرفه جویی در مصرف سوخت مایع داشته ایم.
وی بیان کرد: با تأمین گاز بخش های صنعتی علاوه بر دسترسی سریع و کاهش هزینه ها در تأمین انرژی مصرفی این صنایع، زمینه حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی ها و حرکت به سمت سوی صنعت پاک فراهم می شود.
سرپرست شرکت گاز استان کرمان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ظرفیت گازرسانی به ۹۶ صنعت ایجاد شده که حجم معادل این ظرفیت سازی بیش از ۵۸ هزار متر مکعب بر ساعت است.
سلیمانی با اشاره به اینکه گازرسانی به صنایع از لحاظ اقتصادی بازدهی بالایی دارد و به پیشرفت و توسعه پایدار کشور کمک شایانی می‌کند، ادامه داد: در آستانه ورود به فصل سرما هستیم بنابراین لازم می دانم از مردم شریف استان کرمان درخواست نمایم صرفه جویی در مصرف گاز را جدی بگیرند زیرا تنها با صرفه جویی ۶ تا ۱۰ درصدی این مشترکان می‌توان گاز برخی صنایع بزرگ کشور در فصل زمستان را تامین و گامی موثر در راستای تحقق شعار سال، (مهار تورم و رشد تولید) برداشت.

خبرنگار:طیبه رضوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.