تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 6:06
کد خبر : 12585

خدمات دولت باید در سفره مردم دیده شود/ تاکید بر حل مشکلات معیشتی

خدمات دولت باید در سفره مردم دیده شود/ تاکید بر حل مشکلات معیشتی
مرجع تقلید شیعیان گفت: امیدواریم خدمات دولت در سفره مردم دیده شود و زمانی می توان گفت که موفقیت حاصل شده که فقر در کشور ریشه کن شده باشد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، آیت الله حسین نوری همدانی عصر سه شنبه در دیدار وزیر اقتصاد و امور دارایی اظهار داشت: از تلاش‌های دولتمردان تشکر می‌کنیم و امیدواریم این خدمات در سفره مردم دیده شود و زمانی می‌توان گفت که موفقیت حاصل شده که فقر در کشور ریشه کن شده باشد.

وی تاکید کرد: مسئولان باید در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم همه توان خود را به کار گیرند و به مردم توجه داشته باشند چرا که به فرموده امام علی علیه السلام مردم ستون دین هستند و این مردم بودند که انقلاب را بوجود آوردند و عامل حفظ آن و سپری برای دفاع از کشور در برابر دشمنان هستند.

این مرجع تقلید ابراز داشت: در سالهای اخیر شاهد کاهش ارزش پول ملی بودیم که این امر مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است.

وی با بیان اینکه دولتمردان باید در راستای رفاه حال مردم تلاش کنند افزود: بانک‌ها در راستای ایجاد رفاه مردم بوجود آمدند و نباید ربا در کار آنان باشد.

آیت الله نوری همدانی گفت: مسئولان باید مسئولیتی که به آنان سپرده می‌شود را امانت الهی بدانند و باید تمام همت خود را برای کاهش فقر در بین اقشار مردم به کار گیرند و نباید ظلم و فقر و جهل در جامعه وجود داشته باشند.

این مرجع تقلید همچنین بیان داشت: ایجاد بیمه برای همه مردم امر مهمی است و در موضوع دریافت مالیات نیز باید عدالت برقرار باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.