تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 6:56
کد خبر : 16457

خانواده‌های دارای فرزند چهارقلو در کرمان صاحب خانه می شوند

خانواده‌های دارای فرزند چهارقلو در کرمان صاحب خانه می شوند
استاندارکرمان گفت: منابع مالی به منظور ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای فرزند چهارقلو در کرمان تامین شده است.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، محمدمهدی فداکار، ظهر سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه در شورای مسکن استان کرمان افزود: با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، برای خانواده‌های دارای فرزند چهارقلو زمین اختصاص یافته و کمک می‌کنیم با منابع غیردولتی ساخت و ساز انجام شود.

وی با تاکیدبر ضرورت تأمین زیرساخت برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن. افزود: ما زمین را واگذار می‌کنیم، اما بخش مهم زیرساخت‌هاست که باید آماده شده و هر چه سریع‌تر کار شروع شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساخت و ساز بلافاصله بعد از واگذاری زمین باید آغاز شود، افزود: پس از واگذاری زمین، برای ساخت و ساز مهلت سه ماهه تعیین و ارزیابی شود تا به افرادی که ساخت و ساز را شروع نکرده‌اند، اخطار بدهند و زمین به فرد دیگری واگذار شود.

استاندارکرمان با تأکید بر اینکه باید حرکت مردم به سمت ساخت و ساز زمین‌ها باشد، گفت: ظرفیتی ایجاد شده و باید کمک کنیم تا مردم ساخت و ساز را شروع کنند و چالش به وجود نیاید.

وی به پروژه مسکن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اشاره کرد و گفت: قرارداد میان ستاد فرمان اجرایی امام (ره) با وزارت راه و شهرسازی است و متأسفانه برای استان گرفتاری ایجاد کرده است، اما پیگیریم تا مشکل حل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.