تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 9:07
کد خبر : 11230

حیوان آزاری با هدف کلاهبرداری از دوست داران محیط زیست

حیوان آزاری با هدف کلاهبرداری از دوست داران محیط زیست
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از شناسایی باندی که حیوانات را مجروح و پس از آن از مردم درخواست کمک می کردند، خبر داد و گفت: دوست‌داران محیط زیست مراقب کلاهبرداری ها باشند.

سرهنگ محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: متأسفانه برخی افراد از دوستداران محیط زیست کلاهبرداری کرده و با موضوع محیط زیست کاسبی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه مردم امروزه در برابر محیط زیست احساس مسئولیت می‌کنند، گفت: البته مردم باید مراقب باشند از این طریق از آنها سو استفاده نشود. در استان تهران باندی شناسایی شد که ۴ نفر حیات وحش را جمع آوری و در مکانی آنها را مجروح می‌کردند و پس از عکس و فیلم برداری از حیوانات مصدوم و مجروح درخواست کمک برای درمان حیوانات می‌کردند و مردم هم با احساس پاک نسبت به محیط زیست کمک می‌کردند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور خاطر نشان کرد: همچنین در پارک پردیسان دو خانم شناسایی شدند که غذا برای گربه و سگ‌های بلاصاحب می‌آورند و هزینه تغذیه این حیوانات را از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام جمع آوری می‌کردند البته هزینه جمع آوری شده بیش از ۲۰ برابری بود که هزینه می‌شد و حتی ایرانیان خارج از کشور برای آنها پول واریز می‌کردند.

سرهنگ محبت خانی گفت: احساس پاک مردم قابل ستایش است ولی توصیه می‌شود شهروندان کمک‌های خود را از طریق محیط زیست های استان‌ها انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.