تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 6:13
کد خبر : 14307

جشنواره تلویزیونی مستند بین‌المللی می‌شود

جشنواره تلویزیونی مستند بین‌المللی می‌شود
رییس سازمان صداوسیما گفت: جشنواره تلویزیونی مستند بین‌المللی می‌شود.

به گزارش نسیم صبا ازمهر پیمان جبلی شامگاه جمعه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند در تالار شهر شهرداری کاشان با اشاره به پتانسیل‌های شهر کاشان اظهار داشت: این شهر مشاهیر و مفاخر برجسته ای دارد که در طول تاریخ برای همیشه درخشیده‌اند.

وی با بیان اینکه برای برگزاری آیین اختتامیه زحمات زیادی توسط مسوولین شهر کاشان کشیده شده است، ابراز داشت: امیدواریم که در ادامه این جشنواره با نوآوری و قدرت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

رییس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه جشنواره تلویزیونی مستند بین المللی می‌شود، تصریح کرد: رسانه ملی خانه مستندسازان است و دست همکاری به سوی همه فعالین این حوزه دراز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه افتخار می‌کنیم که قاب رسانه ملی مزین به آثار مستندسازان است، گفت: حضور مستندسازان جوان و پیشکسوت از هر نقطه کشور نشان از تأثیرگذاری این جشنواره است.

جبلی با اشاره به اهمیت سازمان صداوسیما به آثار مستند خاطرنشان کرد: مدیریت جدیدی در سازمان صداوسیما به نام مدیریت مستند ایجاد شده است تا از آثار مستند هنرمندان سراسر کشور حمایت شود.

وی با بیان اینکه با اشاره به همکاری مستندسازان با صداوسیما گفت: سازمان از افرادی که توانایی همکاری با مستندسازان دیگر کشورها دارند حمایت می کند.

رییس سازمان صداوسیما با اشاره به برهه های مختلف تاریخی در کشور افزود: آثار رسانه ای مستند تولید شده در کشور و انتشار و حمایت آنها باعث می شود که مردم نسبت به واقعیت ها با دید بهتری روبرو شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ غزه تاکید کرد: خوشحالیم که برخی از هنرمندان کشور در این حوزه برای مستندسازی وارد شده اند.

جبلی با اشاره به ۸۰ شهید خبرنگار در جنگ غزه گفت: امیدواریم به زودی شاهد سرنگونی رژیم صهیونیستی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.