تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1402 - 6:33
کد خبر : 14694

تمسک به مکتب اباعبدالله (ع) شهدا را جاودانه کرد

تمسک به مکتب اباعبدالله (ع) شهدا را جاودانه کرد
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه شهدا جاودانه هستند، گفت: آن‌ چیزی که شهدای ما را جاودانه کرده تمسک به مکتب اباعبدالله(ع) بوده است.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، سردار احمدرضا رادان بعد از ظهر یکشنبه در یادواره شهدای انتظامی استان قزوین اظهار کرد: قزوین از استان‌های رزمنده پرور کشور است و رزمندگان این استان در همه جبهه‌های دفاع از کشور حضور داشته و دارند.

وی با بیان اینکه کمتر کسی شهید بابایی از شهدای شاخص قزوین را به درستی شناخته است، افزود: آنچه از شهید بابایی می‌دیدیم جز اخلاص، سربه زیری، تواضع و خشوع چیز دیگری نبود اما در میدان نبرد همچون شیر بود.

فرمانده فراجا با بیان اینکه شهدا جاودانه هستند، تصریح کرد: آن چیزی که شهدای ما را جاودانه کرده تمسک به مکتب اباعبدالله (ع) بوده است.

سردار رادان بیان کرد: رمز جاودانگی شهدا توجه ویژه به امت، امامت و ایدئولوژی بود و اگر این سه بال نبود جاودانگی شهدا معنی نداشت.

وی اضافه کرد: در نبرد حماس دلاورمردان مظلوم فلسطین اما مقتدر در برابر اسرائیل همین نقش را دارند و می‌بینیم که نقش رزمندگان حماس ماندگار شده است.

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه در مکتب اباعبدالله (ع) نه به ظالم و حمایت از مستضعف یک اصل است، تاکید کرد: همه آنچه امروز نام مقاومت را دارند ادامه مسیر انقلاب و آزادگی هستند که برگرفته از مکتب اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی اضافه کرد: آنچه در اسرائیل شکست تا ابد یک شکست بزرگ و ننگی ماندگار است و تمام وحشی گری آنها ناشی از بی آبرویی آنها است.

سردار رادان با بیان اینکه هرکسی در مکتب اباعبدالله الحسین قرار بگیرد و از این مسیر عبور کرده و به رستگاری برسد جاودانه خواهد شد، خاطرنشان کرد: ملتی که در مسیر اباعبدالله (ع) باشد جاودانه و پویا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این مردم تابع سیره راه سرخ شهدا هستند و بدون شک چنین ملتی شکست نخواهند داشت، گفت: در مکتبی که شهدا قدم گذاشته‌اند، قدم گذاشتن جایز است اما عقب نشینی ظلمی بزرگ خواهد بود.

وی با بیان اینکه هرکسی که در مسیر شهدا حرکت می‌کند باید با تمام ابزارهای خود یزدیان زمان را رسوا کند، یاد آور شد: امروز مکتب شهدای ما نیاز به زینب (س) و عمارهایی دارد که اجازه ندهند کربلایی شهدا همچون کربلای حسین (ع) در همان کربلا باقی بماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.