تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 7:36
کد خبر : 15285

تقاضای هسته ای آمریکا از ایران/ معرفی متهم اصلی سرقت فرش‌های سعدآباد به دادگاهی ویژه

تقاضای هسته ای آمریکا از ایران/ معرفی متهم اصلی سرقت فرش‌های سعدآباد به دادگاهی ویژه
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از ارجاع پرونده متهم سرقت فرش های کاخ سعدآباد به دادگاه ویژه روحانیت خبر داد و گفت: این موضوع توسط معاونت حقوقی دولت سیزدهم پیگیری شد که در جمع‌بندی نهایی به ۱۰ نفر مظنون از مقامات دولت قبل رسیدند.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، جلسه هیأت دولت این هفته به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در ساختمان پاستور برگزار شد. رئیس جمهور در این جلسه از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه برای ارتقای آرامش و امنیت قدردانی و با بیان اینکه امنیت در هر کشوری مهمترین مسئله است، از همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که مخلصانه، مجاهدانه و بی‌نام و نشان برای تامین و حفظ امنیت کشور شبانه‌روز تلاش می‌کنند، تقدیر کرد.

آیت الله رئیسی در ادامه با اشاره به گذشت ۱۰۰ روز از جنایات رژیم کودک‌کُش صهیونیستی علیه مردم مظلوم و مقتدر غزه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در این مدت با وجود حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا و برخی کشورهای غربی، هیچ دستاوردی جز کشتار ۲۴ هزار زن و کودک بی‌دفاع و بی‌گناه و مجروح کردن بیش از ۶۰ هزار نفر نداشته‌ است.

ارچاع پرونده متهم سرقت فرش های کاخ سعدآباد به دادگاه ویژه روحانیت

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره پرونده دزدیده شدن فرش‌های کاخ‌ سعد آباد، عنوان کرد: پرونده سرقت از کاخ سعدآباد با بیش از ۴۸ تخته فرش که بعضا مربوط به دوره قاجار است و قابل قیمت‌گذاری نیست در دولت گذشته اتفاق افتاد.

وی افزود: این موضوع توسط معاونت حقوقی دولت سیزدهم پیگیری شد که در جمع‌بندی نهایی به ۱۰ نفر مظنون از مقامات دولت قبل رسیدند. پرونده‌ای تشکیل شد و با توجه به اینکه مظنون اصلی شرایط خاصی داشت، پرونده، سال گذشته به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد. این پرونده در حال بررسی است و منتظر نتیجه آن هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.