تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 6:43
کد خبر : 14205

برگزاری دوره آموزشی الگوی سنجش سلامت اداری

برگزاری دوره آموزشی الگوی سنجش سلامت اداری
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از برگزاری دوره آموزشی الگوی سنجش سلامت اداری ویژه دبیران و کارشناسان سلامت اداری شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران در تاریخ های 1 و 2 آذر سال جاری خبر داد.

به گزارش نسیم صبا: افتتاحیه این دوره آموزشی با حضور محمدرضا سلیمانی؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، حمیدرضا ملکی؛ رییس پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران، حسین محمد صالح؛ معاون امور مهندسی و بهره برداری (رئیس هیات مدیره شرکت گاز استان کرمان) و محمد تقی طاهری؛ سرپرست امور ایثار گران شرکت ملی گاز ایران (عضو هیات مدیره شرکت گاز استان کرمان) برگزار شد.
رییس پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران در ابتدای این دوره در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اهمیت موضوع مبارزه با فساد و ارتقای سلامت اداری در دستگاه های اجرایی سخنانی را ایراد کردند.
سلیمانی نیزدر رابطه با برگزاری این کلاس آموزشی گفت: این دوره با هدف تشریح مدل جدید الگوی سنجش اداری در ۲ روز متوالی برگزار و ۴۷ نفر از همکاران شرکت های گاز استانی، شرکت های تابعه و مناطق عملیاتی و شرکت های پالایشی و اعضای کمیته سلامت اداری شرکت گاز استان کرمان در این دوره حضور داشتند.
وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ارتقای سلامت اداری و حفظ حقوق شهروندان در عرصه های مختلف موضوعی است که سرلوحه اقدامات شرکت گاز استان کرمان قرار داشته، افزود: مهمترین گام در این زمینه آموزش همکاران و آگاه سازی بیشتر آنان به حقوق خویش و تقویت نظارت در سطح شرکت است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: شناسایی گلوگاه های فساد اداری در حوزه های مختلف شرکت و برنامه ریزی مستمر و مداوم برای رفع این گلوگاه ها و شناسایی و رفع مصادیق تعارض منافع برای ارتقا سطح سلامت اداری از اولیت های مهم این شرکت بوده و در این زمینه اقدامات مهمی اعم از آموزش و توانمند سازی منابع انسانی، تشکیل جلسات و کارگروه های تخصصی، پاسخگویی به موقع دقیق و مناسب به مکاتبات سلامت اداری امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران صورت گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.