تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402 - 6:56
کد خبر : 12903

اگر دامنه جنگ گسترش یابد خسارات سنگینی به آمریکا هم وارد می‌شود

اگر دامنه جنگ گسترش یابد خسارات سنگینی به آمریکا هم وارد می‌شود
وزیر خارجه ایران در گفت‌وگو با الجزیره اعلام کرد: اگر حملات رژیم صهیونیستی به غزه متوقف نشود، گسترش جبهه های جنگ بعید نیست و هر ساعت احتمال آن افزایش می یابد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران در گفت‌وگو با الجزیره اعلام کرد: اگر حملات رژیم صهیونیستی به غزه متوقف نشود، گسترش جبهه‌های جنگ بعید نیست و هر ساعت احتمال آن افزایش می‌یابد.

وی افزود: به رژیم صهیونیستی از طریق حامیان آن این پیام رسیده است که اگر جنایتش در غزه متوقف نشود، فردا بسیار دیر خواهد بود.

وزیر خارجه ایران بیان کرد: امیدواریم که تلاش‌های سیاسی مانع از گسترش جنگ شود و گرنه احدی نمی‌داند که ساعت آتی چه رخ خواهد داد. ایران نمی‌تواند تماشاگر این وضع باشد.

وی گفت: در جریان دیدارم در لبنان با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، متوجه شدم که همه سناریوها روی میز است. اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی این روند را متوقف نکنند امکان توقف دامنه جنگ نیست. اگر دامنه جنگ گسترش یابد، خسارات سنگینی به آمریکا هم وارد خواهد شد.

عبداللهیان بیان کرد: ادامه جنگ و نبود راهکار سیاسی به مثابه ریختن بنزین بر روی آتش است و اوضاع را از کنترل خارج می‌کند. منطقه و بازیگران آن تماشاگر نخواهند ماند.

وی افزود: نتانیاهو امیدها و رویاهایی دارد و اکنون او و کابنیه‌اش سکوت کرده اند و واشنگتن برای حفظ مجسمه و دست نشانده اسرائیل وارد عمل شده است. اگر رژیم صهیونیستی تصمیم به ورود به غزه بگیرد، فرماندهان مقاومت غزه را به گورستان نظامیان اشغالگر تبدیل خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.