تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 6:23
کد خبر : 12596

انجمن‌های موسیقی حمایت می‌شوند

انجمن‌های موسیقی حمایت می‌شوند
-وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ازاختصاص بودجه جداگانه برای سه استان ازجمله گلستان خبر دادوگفت:تحول بزرگ درعرصه فرهنگ وهنر با پشتیبانی مارقم خواهد خورد و از انجمن‌های موسیقی حمایت خواهیم کرد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، محمدمهدی اسماعیلی در آئین اختتامیه جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی اظهار کرد: گلستان به‌واسطه مردم خون‌گرم و همچنین اقوام مختلف در کنار هم زندگی می‌کنند نمونه‌ای از ایران بزرگ اسلامی تکامل‌یافته است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به تجربه نوینی تبدیل شد، افزود: عدالت فرهنگی در کشور دارد خودش را نشان می‌دهد که یکی از آن واگذاری میزبانی جشنواره‌ها به استان‌ها است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان پیش‌کسوت را سرمایه‌های بزرگ جامعه و کشور دانست و گفت: شعار مهم عدالت فرهنگی در جای‌جای مختلف کشور خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: استقبال خوبی که در بخش‌های مختلف این جشنواره که در گرگان و کردکوی برگزار شد نشان داد مردم به هنرهای خود احترام می‌گذارند.

این مقام مسئول وجود فرهنگ و هنر را مهمترین دارایی و سرمایه یک کشور دانست و تأکید کرد: این دارایی‌ها با هیچ چیز قابل‌قیاس نیست، جامعه که در آن فرهنگ و هنر زنده باشد به رشد و تعالی می‌رسد.

وی با بیان اینکه اگر فرهنگ و هنر پرشکوه در جریان باشد کشور به توسعه می‌رسد، اظهار کرد: در چهارمحال بختیاری فرهنگ کار با موسیقی گره‌خورده است و سیاست قطعی ما گسترش فرهنگ نمایش‌هایی آئینی و سنتی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص بودجه جداگانه برای سه استان از جمله گلستان خبر داد و گفت: تحول بزرگ در عرصه فرهنگ و هنر با پشتیبانی ما رقم خواهد خورد و از انجمن‌های موسیقی حمایت خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.