تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 4:50
کد خبر : 11463

امام جمعه کرمان: ملت ایران اسلامی با قاطعیت پاسخ تروریست‌های حادثه شاهچراغ را خواهد داد

امام جمعه کرمان: ملت ایران اسلامی با قاطعیت پاسخ تروریست‌های حادثه شاهچراغ را خواهد داد
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه هدف دشمن از حملات تروریستی مانند حمله به زائران حرم شاهچراغ، ناامن جلوه دادن کشور بود، گفت: طراحان این جریان‌های تروریستی بدانند ملت ما با قدرت و قاطعیت پاسخشان را خواهند داد.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به اینکه حرکت تروریستی در شاهچراغ ملت مارا در غم فرو برد، افزود: حضور بجا و شایسته مردم در تشییع پیکر شهدای این عملیات تروریستی برای دنیا پیام داشت.

وی با اشاره به اهداف دشمن از حمله تروریستی به کشورمان گفت: دشمن چند هدف از حمله تروریستی دارد که اولین هدف به اوج رساندن اختلاف مذهبی است.

امام جمعه کرمان افزود: بنابراین از کسانی که به‌ظاهر مسلمان هستند در این حملات تروریستی استفاده کردند و هدف دیگر این بود که ذهن ها را از اسرائیل در حال فرو پاشی منحرف کنند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه هدف دیگر دشمن از حملات تروریستی عقب راندن دولت از مسیر خدمت به مردم است، بیان کرد: دشمنان می خواهند دولت را از مسیر اصلی به عقب برانند.
وی با اشاره به بیانات سرنوشت ساز رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: سلامت معنوی، سیاسی و اخلاقی سپاه پاسداران برگ برنده ای برای این نیروی مجاهد و فداکار در همه صحنه هاست.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ضمن بیان مناسبت های روزهای اخیر و پیش رو، به کودتای آمریکایی علیه مصدق اشاره کرد و افزود: نسل جوان تاریخ را دقیق بخواند و تحلیل درست از وقایع داشته باشد.
وی به دست نشاندگی حکومت پهلوی در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: باید دید ایران اسلامی قبل از انقلاب در چه موقعیتی بود و هم اینک به کجا رسیده است.
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه ایران قبل از انقلاب کشوری وابسته بود، تصریح کرد: هم اینک به طور مثال در یک مورد و به همت صنعت دفاعی کشورمان با افتخار اعلام می کنیم در عرصه دفاعی به بازدارندگی کامل رسیدیم، به گونه ای که دشمن گزینه حمله نظامی را از روی میز برداشته و این یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی ضمن تاکید بر اینکه سرنگونی حکومت دست نشانده پهلوی از برکات انقلاب بود، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب حرف از خروج آمریکا از ایران بود اما امروز حرف از خروج آمریکایی ها از منطقه است.
امام جمعه کرمان ادامه داد: امروز به برکت مقاومت و کمک جمهوری اسلامی در شکل گیری این مقاومت، پرچم فلسطین و لبنان در نزدیکترین مقر رژیم صهیونیستی به اهتزاز در آمده است.
وی در ادامه با اشاره به هفته دولت گفت: ضمن اینکه باید خدمت رسانی به مردم همچنان انجام شود از سوی دیگر خدمات گسترده دولت را نیز باید به گوش مردم رساند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی همچنین با اشاره به روز جهانی مسجد تصریح کرد: مسجد کانون معنویت و اخلاق در نگاه دینی، بزرگترین سنگر مبارزه با شیطان و نماد این مبارزه با شیطان و نزدیک شدن به خدا در محراب عبادت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.