تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 6:16
کد خبر : 15457

اقتدار کشور با «مشارکت بالا در انتخابات» افزایش می‌یابد

اقتدار کشور با «مشارکت بالا در انتخابات» افزایش می‌یابد
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، وحدت ملی، اقتدار و انسجام داخلی کشور افزایش می‌یابد که به نفع کشورمان خواهد بود.

«محمدمهدی زاهدی» نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر لزوم افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: ما در کشور مشکلات زیادی داریم که در رأس آن، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم قرار دارد، اما سوال این است که آیا مشکلات معیشتی و اقتصادی دلیلی بر آن است که ما از نظام رویگردان شده و پای صندوق‌های رأی حاضر نشویم؟

وی افزود: دشمن به دنبال آسیب‌زدن به کشورمان است و در این شرایط، مردم باید با حضور پُر شور خود پای صندوق‌های رأی به دشمنان نظام بگویند که همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

زاهدی گفت: مردم باید حضوری پُر شور پای صندوق‌های رأی داشته باشند و با انتخاب افراد صالح، صادق، پاکدست و افرادی که ظاهر و باطن‌شان با همدیگر فرقی ندارد، باعث شوند مجلسی مقتدر و کارآمد داشته باشیم که در این صورت، ریل‌گذاری جریان انقلاب بهتر خواهد شد و تحولی را که مردم انتظارش را دارند، حتماً محقق می‌شود.

وی افزود: ملت بزرگ ایران‌⁩ همواره و با وجود مشکلات معیشتی پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و در ادوار مختلف انتخابات، با حضور گسترده خود پای ⁧‫صندوق‌های رأی‬⁩‬⁩، بد خواهان و دشمنان نظام را مأیوس کردند که امیدواریم در اسفندماه امسال باز هم حماسه‌آفرینی و دشمنان را مأیوس کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، وحدت ملی، اقتدار و انسجام داخلی کشور افزایش می‌یابد که به نفع کشورمان خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.