تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 - 8:12
کد خبر : 8242

اعطای تسهیلات ۲۰ میلیون‌تومانی خرید صنایع‌دستی با کارت‌ملی و دسته‌چک معتبر

اعطای تسهیلات ۲۰ میلیون‌تومانی خرید صنایع‌دستی با کارت‌ملی و دسته‌چک معتبر
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت:‌ مردم می توانند در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران با ارائه کارت ملی و دسته‌چک معتبر از تسهیلات خرید صنایع‌دستی تا سقف ۲۰ میلیون تومان برخوردار شوند.

به‌گزارش نسیم صبا از میراث آریا، مریم جلالی گفت: همه افرادی که به نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران مراجعه می‌کنند می‌توانند در محل نمایشگاه از این تسهیلات که از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود، استفاده کنند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: در مجموع ۳۰ میلیارد تومان برای این موضوع اختصاص یافته و علاقه‌مندان خرید محصولات صنایع‌دستی با حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران می‌توانند با ارائه کارت ملی و دسته‌چک معتبر از این تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون تومان برخوردار شوند.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اضافه کرد: نرخ تسهیلات ۸ تا ۱۲ درصد است وعلاوه بر امکان خرید از غرفه‌های نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران، این امکان وجود دارد که متقاضیان از فروشگاه‌های سطح شهر که دارای دستگاه پذیرنده بانکی این صندوق هستند، خرید کنند.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ۱۸ تا ۲۱ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.