تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1402 - 8:04
کد خبر : 14108

اطلاعات مردم در بیمه‌ها خط قرمز ماست

اطلاعات مردم در بیمه‌ها خط قرمز ماست
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: اطلاعات مردم در شرکت‌های بیمه‌ای خط قرمز ما بوده و در تقویت زیرساخت‌های امنیتی تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

به گزارش نسیم صبا از مهر، علی استاد هاشمی عصر چهارشنبه در نشست خبری با اشاره به اخبار هک اطلاعات مردم در شرکت‌های بیمه‌ای اظهار کرد: این اطلاعات توسط یکی از شرکت‌های خصوصی که بارها تذکر داده بودیم نشر پیدا کرده بود که توسط رسانه‌های معاند فرافکنی زیادی در رابطه با آن صورت گرفت.

وی افزود: خط قرمز اطلاعات مردم در شرکت‌های بیمه بوده و در جهت تقویت زیرساخت‌های اطلاعاتی تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم و این اطمینان را به مردم می‌دهیم هیچ‌گونه اطلاعاتی افشا نخواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه صنعت بیمه در کشورمان از ۳۹ شرکت فعال بیمه با یک هزار و ۴۱۳ شعبه تشکیل شده است، گفت: همچنین در مجموع ۳۰۰ هزار در صنعت بیمه کشور اشتغال دارند.

استاد هاشمی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۵ هزار نفر در شرکت و مابقی در کارگزاری‌ها و ارزیابان خسارت فعالیت دارند.

وی با اشاره به زیان‌ده بودن بیمه‌های شخص ثالث بیان کرد: سال گذشته افزایش نرخ دیه ۲۰ درصد بیشتر از افزایش نرخ بیمه شخص ثالث بود که همین موضوع ناترازی شرکت‌های بیمه‌ای را رقم زده است.

رئیس کل بیمه مرکزی عنوان کرد: در بعضی از تصادفات شرکت‌های بیمه‌گر مجبور به پرداخت غرامت و دیه به ۱۰ نفر می‌شوند.

استاد هاشمی با بیان اینکه در ۷ ماهه گذشته از سال جاری ۷۷ هزار میلیارد تومان خسارت توسط صنعت بیمه کشور پرداخت شده است، گفت: در بخش بیمه‌های تکمیلی ۷۵ درصد مردم از خدمات این نوع بیمه‌ها بی‌بهره هستند.

وی افزود: اجرای نامناسب طرح دارویار به علت وصل نبودن شرکت‌های بیمه‌گر به این سامانه باعث عدم بهره آنها از یارانه دولتی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.