تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 5:35
کد خبر : 11156

استخدام ۷۵۹ معلم دوره ابتدایی و استثنایی در استان کرمان

استخدام ۷۵۹ معلم دوره ابتدایی و استثنایی در استان کرمان
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به راه اندازی ۲۰ پایگاه ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری در استان کرمان از استخدام ۷۵۹ معلم خبر داد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، رضا رضایی در بازدید از فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری در هنرستان دخترانه مدرس با بیان اینکه معلمان پرچمداران اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند گفت: جذب و استخدام معلم توانمند، علمی، کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان در جذب آموزگاران دوره ابتدایی و استثنایی است.

وی با اشاره به راه اندازی ۲۰ پایگاه ارزیابی در استان خاطر نشان کرد: دوره ارزیابی تکمیلی برای جذب معلمان با استفاده از دانش روز و تجربیات گذشته و الگوی ارزیابی تکمیلی برای جذب و به‌کارگیری معلمان از طریق ماده ۲۸ طراحی شد تا بهترین افراد برای معلمی انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه در روند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری یک فرایند علمی، عادلانه و متناسب با نیاز آموزش‌وپرورش طراحی‌شده است و این حرکت نسبت به سال‌های گذشته فرق کرده است گفت: در مرحله اول یکهزار و ۷۰۰ نفر (سه برابر ظرفیت) در آزمون پذیرفته شده اند که بعد از ارزیابی‌های انجام شده ۷۵۹ نفر به عنوان آموزگار مدارس ابتدایی و استثنایی استخدام آموزش و پرورش خواهند شد.

رضایی بیان کرد: روند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری دوره ابتدایی و استثنایی در استان کرمان از ۲۴ تیرماه سال جاری در استان کرمان آغاز شده و تا ۱۱ مرداد ماه جاری ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.