تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1402 - 7:44
کد خبر : 13543

ادعای نماینده مجلس در خصوص فیلترشکن‌ها بررسی شود

ادعای نماینده مجلس در خصوص فیلترشکن‌ها بررسی شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که از قوه قضائیه و «هیات نظارت بر رفتار نمایندگان» می‌خواهم ادعای نماینده مجلس در خصوص فیلترشکن‌ها را بررسی کنند تا معلوم شود چه کسانی پشت مافیای فیلترشکن فروشی پنهان می‌شوند.

.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، «عیسی زارع‌پور» در پاسخ به یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایرانی و در واکنش به صحبت‌های یکی از نمایندگان مجلس پیرامون بحث فیلترشکن‌ها، افزود: ایشان و هرکسی که چنین ادعایی را مطرح می‌کند باید مستندات خود را در محکمه ارائه کند.

وی گفت: از قوه قضائیه و «هیات نظارت بر رفتار نمایندگان» می‌خواهم این ادعای ایشان را بررسی کنند تا معلوم شود چه کسانی پشت مافیای فیلترشکن فروشی پنهان می‌شوند.

زارع‌پور ادامه‌داد: البته که کلید حل مشکل قانونگذاری و دست خود مجلس است.

همچنین «محمد احسان خرامید» رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات نیز در واکنش به همین ماجرا گفت: برخورد با مافیای فیلترشکن فروش، نیازمند قانون است و محل آن مجلس محترم.

وی تاکید کرد: اگر دغدغه مردم دارید راهش این نیست! بهتر است در فرصت باقی مانده از این دوره، برای حل این مشکل، یک طرح دو فوریتی به صحن مجلس بیاورید تا مردم شما را باور کنند. البته که باید برای ادعای خود هم پاسخگو باشید.

به گزارش ایرنا، به‌تازگی یکی از نماینده مجلس درباره فیلترشکن‌ها گفت: گردش مالی فیلترشکن‌ها دست کسانی است که فیلتر می‌کنند. نویسنده برنامه فیلترینگ همان‌هایی هستند که نویسندگان برنامه VPN هستند. کسی که نقشه فیلترینگ را می‌نویسد یا خودش به طور مستقیم فیلترشکن می‌فروشد یا با دو سه واسطه VPN می‌فروشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.