تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 6:17
کد خبر : 15200

اخبار پلیس/هم افزایی روزافزون بسیج و پلیس سیرجان

اخبار پلیس/هم افزایی روزافزون بسیج و پلیس سیرجان
در ديدار فرمانده بسيج سيرجان با فرمانده انتظامي اين شهرستان بر گسترش همکاري ها در حوزه ارتقاء نظم و امنيت تاکيد شد.

هم افزایی روزافزون بسیج و پلیس سیرجان
در دیدار فرمانده بسیج سیرجان با فرمانده انتظامی این شهرستان بر گسترش همکاری ها در حوزه ارتقاء نظم و امنیت تاکید شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیرجان ضمن دیدار و تبریک انتصاب سرهنگ”جواد خواجه پور” به عنوان فرمانده انتظامی سیرجان اظهار داشت: خدمت بی منت به مردم سرلوحه کار پلیس است و نیروی مقاومت بسیج هم در کنار این مجموعه به مردم خدمت می کند.
سرهنگ علی دستوری خاطرنشان کرد: نقش محوری و اصلی مردم نیز مشارکت در تولید امنیت به عنوان یکی از عوامل مهم تحکیم انضباط اجتماعی به شمار می رود.
فرمانده انتظامی سیرجان نیز در این نشست گفت: حمایت و همراهی فرماندهان و همرزمانمان در حوزه بسیج و سپاه برای ارتقائ امنیت بسیار مهم و پلیس همواره خواستار توسعه این رویکرد برای خدمت رسانی بیشتر به مردم است.
سرهنگ”جواد خواجه پور”با اشاره به وضعیت امنیتی سیرجان و تقدیر از تلاش شبانه روزی مجموعه بسیج در جهت حفظ امنیت و خدمات‌رسانی مطلوب به
مردم، بر استمرار این همکاری ها تاکید کرد.

نقشه سرقت خودرو به قتل انجامید
رئیس پلیس آگاهی استان گفت: فردی که در صدد سرقت یک دستگاه خودروی به فروش گذاشته شده در سایت دیوار، مرتکب قتل مالک خودرو شده و فراری بود دستگیر شد.
سرهنگ”حمیدرضا میرحبیبی”در تشریح این خبر گفت: مهرماه سال جاری وقوع یک فقره قتل مسلحانه در حاشیه شهر کرمان به پلیس گزارش و با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل مشخص شد فردی در کنار یک دستگاه خودروی پژو به سبب اصابت گلوله به قتل رسیده است.
وی افزود: در راستای کشف این قتل در ابتدا هویت مقتول مشخص و با پی جویی های تخصصی بعدی معلوم شد مقتول که چند روز قبل خودروی خود را برای فروش در سایت دیوار آگهی کرده بوده آخرین بار با فردی تحت عنوان خریدار تماس هایی داشته است از اینرو شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در نهایت پس از گذشت ۲ ماه تنها مظنون این پرونده در شهرستان جیرفت دستگیر و ضمن اعتراف به قتل مشخص شد این متهم پس از مشاهده آگهی فروش خودرو در سایت دیوار، با یکی از دوستانش نقشه سرقت خودرو را طراحی و به بهانه آزمایش خودرو، مالک آن را به یکی از جاده های فرعی برده و زمانی که با مقاومت این فرد مواجه می شوند وی را با کلت کمری به قتل می رسانند که در این رابطه همدست قاتل نیز در شهر کرمان دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات روانه زندان شدند.
موتورسنگین هزار سی‌سی در توقیف پلیس
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰۰ ‌سی‌سی قاچاق توسط ماموران یگان امداد خبر داد.
سرهنگ”مهدی پورامینایی”گفت: ماموران یگان امداد در پی دریافت خبری مبنی بر وجود یک دستگاه موتورسنگین قاچاق در یک منزل در یکی از محله های شهر کرمان، با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این مکان یک دستگاه موتورسنگین فاقد مجوز را کشف و در این خصوص دو متهم را دستگیر کردند.
سرهنگ”پورامینایی”با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این موتورسیکلت را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: مبارزه با هر نوع کالای قاچاق از ماموریت های اصلی پلیس است که این موضوع در حوزه وسایل نقلیه قاچاق اهمیتی دوچندان دارد.

خانواده معظم شهدا الگوی ایثار و خودگذشتگی هستند
فرمانده انتظامی بردسیر در دیدار با خانواده شهید”احمد پوراحمدی” خانواده معظم شهدا را الگوی ایثار؛ از خود گذشتگی و پایداری برشمرد.

سرهنگ”منصور رمضان نژاد”در این دیدار اظهار داشت: شهدا درس تقوا، ایمان و از خودگذشتگی را به ما آموختند و همه ما باید از خانواده شهدا بعنوان الگوی پایداری یاد کنیم.
وی با تأکید بر ضرورت خدمات رسانی شایسته به خانواده معظم شهدا و دلجویی و سرکشی مستمر از آنان اظهار داشت: صبر و شکیبایی خانواده معظم شهدا الگویی مناسب برای آحاد مردم است.
کشف پژو سرقتی در گشت زنی های هدفمند پلیس بم
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بم از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی در یکی از کوچه های فرعی این شهر خبر داد.
سرهنگ”داریوش تاج آبادی”در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی هنگام گشت زنی شبانه در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو که به مدت طولانی متوقف شده بود مشکوک شدند.
وی افزود: در این رابطه ماموران ضمن استعلام پلاک خودرو، متوجه شدند، پژو سرقتی بوده و به صورت بلاصاحب در خیابان رها شده است.
سرهنگ”تاج آبادی”با بیان این که خودرو مسروقه به مالک آن تحویل داده شد گفت: اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری سارق این خودرو نیز در دست انجام است.

دپوی ۷۶۰۰لیتر سوخت قاچاق در یک منزل
فرمانده انتظامی منوجان از کشف ۷هزارو۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق دپو شده در یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ”حسن بژندی”اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، با اشراف اطلاعاتی از اقدام فردی نسبت به نگهداری سوخت قاچاق در یک منزل مطلع و با هماهنگی قضائی از محل بازدید کردند.
سرهنگ بژندی بیان داشت: ماموران در بازرسی از این محل ۷هزار و۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی منوجان بیان داشت: پدیده قاچاق ضربات مهلک و جبران ناپذیری را به بدنه اقتصاد وارد می کند چه اینکه نگهداری مواد سوختی در منزل و سایر مکان ها بسیار خطرآفرین است.
کشف ۴۲ راًس دام قاچاق در رفسنجان
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف ۴۲ راًس دام قاچاق و فاقد مجوز حمل در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ”مرتضی امیرسبتکی”در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی هنگام کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه تریلر حامل چندین راس گاو که از یکی از استان های شرقی به مقصد تهران در حال انتقال بودند را جهت بررسی متوقف کردند.
وی افزود: پس از بررسی مدارک و بازرسی این تریلر مشخص شد ۴۲ راس گاو بارگیری شده در آن قاچاق و فاقد مجوز حمل هستند.
سرهنگ”امیرسبتکی”با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این تعداد گاو قاچاق را۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار داشت: در این زمینه ضمن توقیف تریلر ۲ متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.#

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.