تاریخ انتشار : یکشنبه 13 شهریور 1401 - 9:00
کد خبر : 3821

دانشجویان خواستار ورود اژه‌ای به ریاست تاج برفدراسیون فوتبال شدند

دانشجویان خواستار ورود اژه‌ای به ریاست تاج برفدراسیون فوتبال شدند
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خواستار ورود رئیس قوه قضائیه به موضوع ریاست دوباره تاج بر فدراسیون فوتبال شدند.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خواستار ورود رئیس قوه قضائیه به موضوع ریاست دوباره تاج بر فدراسیون فوتبال شدند.

دانشجویان خطاب به رئیس قوه قضائیه:

متأسفانه در روزهای اخیر شاهد آن بودیم که شخصی به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تکیه زد که بی‌کفایتی و سو مدیریت در سابقه او بر کسی پوشیده نیست.

تاج علاوه بر اتلاف حجم عظیمی از بیت‌المال در شرایط جنگ اقتصادی، با سو مدیریت خود سبب بدنامی فوتبال ایران در سطح بین‌الملل شده و در داخل کشور نیز موجب سرخوردگی هواداران این ورزش محبوب شده است. ریاست شخصی با چنین سابقه‌ی نامطلوبی، علامت سوال بزرگی را در افکار عمومی ایجاد کرده است.

درآستانه رقابت‌های جام جهانی، این سوال مطرح است که چطور ممکن است کسی که طی فرایندی غیر قانونی، پرحاشیه و ابهام‌آمیز، مربی خارجی را جهت هدایت تیم ملی فوتبال ایران برگزیده و ضرر زیادی را به ملت تحمیل کرده، نه تنها به پای میز محاکمه کشیده نمی‌شود بلکه دوباره طی فرایندی مبهم، در صدر مدیریت فوتبال کشور قرار می‌گیرد و هیچ واکنشی از سوی وزارت ورزش، مجموعه دولت، مجلس و دیگر قوای نظارتی را شاهد نیستیم.

این اتفاق نمونه بارز بی‌توجهی به افکار عمومی در امر تحقق عدالت و مبارزه با فساد و شایسته‌سالاری است و دور از ذهن نیست این بی‌عدالتی در بزنگاه‌های مختلف دست‌مایه معاندین شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.