تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 - 10:24
کد خبر : 994

بوسه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر دستان معلم دوره دبیرستان خود

بوسه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر دستان معلم دوره دبیرستان خود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در سفر به شهرستان بافت با حضور در منزل «ایرج جاودانی» معلم علوم اجتماعی دوران دبیرستان خود، بر دستان این پیشکسوت فرهنگی بوسه زد و گفت: موفقیت های امروز خود را مدیون ایثار و جان فشانی معلمان است. به گزارش نسیم صبا:رضا رضایی در اقدامی تاثیر گذار و زیبا

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در سفر به شهرستان بافت با حضور در منزل «ایرج جاودانی» معلم علوم اجتماعی دوران دبیرستان خود، بر دستان این پیشکسوت فرهنگی بوسه زد و گفت: موفقیت های امروز خود را مدیون ایثار و جان فشانی معلمان است.
به گزارش نسیم صبا:رضا رضایی در اقدامی تاثیر گذار و زیبا با بوسه بر دستان ایرج جاودانی معلم و استاد دوران دبیرستان خود ، قدرشناسی از مقام معلم را به تصویر کشید.

وی با بیان اینکه دست همه ی فرهنگیان پیشکسوت را می‌بوسم و به این بوسه افتخار می‌کنم گفت: پیشکسوتان فرهنگی گنجینه های آموزش و پرورش هستند و آمادگی داریم از نظرات و پیشنهادهای این بزرگواران در راستای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی، پرورشی و رفاهی استفاده کنیم.

رضایی گفت: عیادت از همکاران فرهنگی بیمار، دیدار با پیشکسوتان فرهنگی و دیدار با خانواده شهدای دانش آموز و فرهنگی از مهمترین برنامه های شورای آموزش و پرورش استان در سفر به شهرستان ها و مناطق استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان معلمان را شایسته تکریم دانست و خاطرنشان کرد: مدرسه خاستگاه و سنگر اصلی سیستم تعلیم و تربیت و معلم سنگربان این مسئله است، لذا تکریم معلمان در دستور کار اصلی ادارات آموزش و پرورش قرار گیرد.

بر پایه این گزارش: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در سفر به شهرستان ها ی رابر و بافت با حضور در منزل «ایرج جاودانی» معلم دوران دبیرستان خود با این پیشکسوت فرهنگی دیدار و گفت و گو کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.