تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1402 - 13:20
کد خبر : 11627

۹۵ پروژه در بم افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

۹۵ پروژه در بم افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود
فرماندار بم از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۵ پروژه با اعتباری بیش از سه هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: از این تعداد ۷۵ طرح افتتاح و ۱۷ طرح کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش نسیم صبا از مهر، محمد برزنگ گفت: طرح‌های موجود هفته دولت در زمینه‌های مختلف از جمله پروژه‌های شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، بهداشتی و درمانی، مسکن، گازرسانی، برق و راه است.

فرماندار بم با اشاره به پروژه‌های شهرداری بم ادامه داد: یکی از معضلات شهر وجود سه هزار کوچه خاکی در بم بود که با پیگیری از ۲ محل یکی خودیاری مردم و دیگری کمک شرکت بازآفرینی شهر اعتبار آسفالت آن تأمین شد.

به گفته وی آسفالت ۲۵۰ هزار مترمربع از طرح بازآفرینی و ۳۰۰ هزار مترمربع نیز از طریق مشارکت مردم انجام شده است که در این زمینه مقداری قیر رایگان هم از طریق استانداری دریافت شده است.

برزنگ تاکید کرد: با توجه به اینکه روشنایی معابر در هر شهر بسیار اهمیت دارد شهرداری بم نسبت به خرید چهار هزار لامپ با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اقدام کرده است که امیدواریم با کمک مدیرعامل شرکت توزیع برق هر چه سریع‌تر این لامپ‌ها نصب شود.

وی عنوان‌کرد: امنیت مهمترین بحث در هر شهر است که در همین ارتباط ۱۰۳ عدد دوربین ترافیکی و امنیتی با اعتباری بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال خریداری و به زودی نصب می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای ۱۰۰ هزار مترمربع بهسازی و نوسازی میادین، اجرای ۳۰ هزار مترمربع پیاده روسازی و اجرای ۲۰ کیلومتر جدول‌گذاری و ترمیم نهر آب از دیگر پروژه‌های شهرداری بم است.

فرماندار بم درباره پروژه‌های بنیاد مسکن نیز اضافه‌کرد: طرح هادی ۱۵ روستا توسط بنیاد مسکن و همچنین ۴۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت روستاها با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال انجام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.