تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 7:29
کد خبر : 15277

گروه تروریستی «جیش‌العدل» را هدف قرار دادیم

گروه تروریستی «جیش‌العدل» را هدف قرار دادیم
وزیر امور خارجه گفت: هیچ یک از اتباع کشور دوست و بردار پاکستان مورد هدف پهپاد و موشک‌های ایران نبودند بلکه گروهی موسوم به جیش‌العدل(جیش‌الظلم) که یک گروه تروریستی ایرانی است هدف قرار گرفت.

به گزارش نسیم صبا از مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در جریان حضور در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس سوئیس در گفت‌وگو با فرید زکریا گفت: ایران هر اقدامی که از طرف رژیم اسرائیل انجام بپذیرد را با قدرت پاسخ خواهد داد. ما مقر موساد در اقلیم کردستان را با موشک دقیق هدف قرار دادیم. این به معنای هدف قرار دادن عراق نیست. اسرائیل دشمن مشترک ما است.

وی افزود: هیچیک از اتباع کشور دوست و بردار پاکستان مورد هدف پهپاد و موشک‌های ایران نبودند بلکه گروهی موسوم به جیش‌العدل (جیش‌الظلم) که یک گروه تروریستی ایرانی است و در بخش‌هایی از بلوچستان پاکستان مستقر هستند و ما در مورد آن بارها با مقامات امنیتی پاکستانی گفت‌وگو کردیم عملیات‌هایی در ایران انجام دادند که منجر به شهادت جمعی از نیروهای ایرانی شد. پاسخ ما روی تروریست‌های ایرانی در داخل خاک پاکستان است. به حاکمیت پاکستان و عراق احترام می‌گذاریم؛ هیچ تعارفی با طرف‌های تروریستی در پاکستان و اقلیم کردستان عراق نداریم. اقدام ما در راستای کمک به امنیت ایران، پاکستان، عراق و منطقه است.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: ما از آغاز نسل‌کشی اسرائیل در غزه هشدار دادیم که اگر جنگ در غزه و جنایات جنگی متوقف نشود دامنه جنگ گسترش می‌یابد. این به دلیل نقش ایران نبود به دلیل درک درست ایران از شرایط منطقه بود. آمریکا دو خطا مرتکب شد. اول رژیم اسرائیل را همراهی کرد؛ دوم درگیری را به دریای سرخ و روی یمن کشید. امنیت کشتیرانی مورد توجه ایران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.