تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 6:32
کد خبر : 12768

گازرسانی قریب به ۱۱ هزار خانوار روستایی در استان کرمان

گازرسانی قریب به ۱۱ هزار خانوار روستایی در استان کرمان
سرپرست شرکت گاز استان کرمان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری قریب به 11 هزار خانوار روستایی در مناطق مختلف استان از نعمت گاز برخوردار شده¬اند تا گامی در جهت توسعه و ارتقا رفاه عمومی برداشته شود

به گزارش نسیم صبا، محمدرضا سلیمانی در خصوص این موضوع بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته موفق شدیم در نیمه نخست سال ۱۰۶ روستا که دارای قریب به ۱۱ هزار خانوار هستند را از نعمت گاز طبیعی برخوردار کنیم.
وی افزود: در حال حاضر گازرسانی به ۷۶۸ روستا در دست اجرا است که روند آن از پیشرفت مطلوبی برخوردار بوده و همچنین گازرسانی به ۲۹۴ روستا در مرحله انتخاب پیمانکار و بیش از ۷۸۰ روستا در مرحله طراحی قرار دارد.
سلیمانی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان کرمان برنامه های مدونی برای گاز رسانی به روستاهای واجد شرایط گازرسانی در دست اقدام دارد، گفت: جای خرسندی است که تاکنون قریب به ۲ هزار روستا با بیش از ۲۲۷ هزار خانوار را به شبکه گاز در استان متصل سازیم.
سلیمانی ادامه داد: تلاش ما در شرکت گاز استان این است تا با فراهم نمودن زیرساخت های لازم و انتقال گاز به مناطق مختلف، جهت توزیع عادلانه گاز و حمایت از واحد های صنعتی گام های موثری برداشته شود.
گفتنی است که در حال حاضر گازرسانی به ۴ شهر با بیش از ۵ هزار خانوار توسط شرکت گاز استان کرمان در دست اجرا است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.