تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 7:24
کد خبر : 13930

کشور در حوزه زیرساخت‌های شادی و تفریح مردم دچار عقب ماندگی است

کشور در حوزه زیرساخت‌های شادی و تفریح مردم دچار عقب ماندگی است
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت:ما در حوزه شادی و تفریح مردم دچار عقب ماندگی هستیم و از هر نوع سرمایه گذاری در این بخش حمایت می‌کنیم.

به گزارش نسیم صبا از مهر، عزت‌الله ضرغامی شامگاه چهارشنبه در آئین بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی، تفریحی و گردشگری پارتاک شاهین شهر با بیان اینکه امروز مجموعه بسیار خوبی را برای زیرساخت‌های گردشگری اصفهان به بهره برداری رسید، اظهار داشت: این مجموعه یادگار بسیار خوبی برای شاهین شهر است که با معماری خاص و حرفه‌ای است.

وی با بیان اینکه شاهین شهر شهری با ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است، گفت: این شهرستان دارای چهار پایگاه جهانی در حوزه میراث فرهنگی دارد که باید از این ظرفیت تمام قد استفاده شود.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه شاهین شهر باید تبدیل به مقصد گردشگری شود، ادامه داد: سرمایه‌گذاران باید به این امر ورود جدی داشته باشند.
وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم موضوع گردشگری در اولویت است، اضافه کرد: دولت در این حوزه مصوبات خوبی داشته است اما هنوز تا شرایط خوب فاصله داریم.

ضرغامی با بیان اینکه تسهیلات بانکی خوبی در حوزه گردشگری در سال جاری داده شد، ادامه داد: سال جاری ۴۹ هزار نفر در حوزه گردشگری شاغل شدند.

وی با بیان اینکه باید موانع فعالان حوزه گردشگری برداشته شود، ادامه داد: ما در حوزه شادی و تفریح مردم دچار عقب ماندگی هستیم و از هر نوع سرمایه گذاری در این بخش حمایت می‌کنیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: هم در دولت و هم از طریق مجلس در تلاش برای حمایت از مجموعه‌های تفریحی، گردشگری و خدماتی هستیم.

وی ادامه داد: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری حامی بخش خصوصی در حوزه راه اندازی مراکز تفریحی و گردشگری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.