تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 6:57
کد خبر : 16022

کسب رتبه اول شرکت گاز استان کرمان در بهینه سازی موتورخانه مشترکین

کسب رتبه اول شرکت گاز استان کرمان در بهینه سازی موتورخانه مشترکین
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: از ابتدای اجرای طرح رایگان بهینه سازی موتورخانه ها تاکنون بیش از 2 هزار و 400 کد اشتراک که معادل با 6 و هزار و 240 واحد موتورخانه در استان کرمان بهینه سازی شده و شرکت گاز استان در این خصوص موفق به کسب رتبه اول در کشور شد.

به گزارش نسیم صبا :محمدرضا سلیمانی در این رابطه افزود: براساس آمار و اطلاعات مدیریت کربن و انرژی شرکت ملی گاز ایران، از ابتدای اجرای طرح بهینه سازی رایگان موتورخانه ها، مجموع ۳ هزار و ۸۰۰ کد اشتراک که معادل با ۶ هزار و ۷۹۵ واحد موتورخانه در این طرح ثبت نام کرده اند که شرکت ما موفق شده بیش از ۶ هزار و ۲۴۰ واحد موتورخانه را بهینه سازی کند.
به گفته وی از این تعداد واحد بهینه سازی شده ۹۲۱ مورد در ۹ ماهه سال جاری انجام شده است.
وی بیان کرد: شرکت گاز استان کرمان موتورخانه ۶۷ درصد متقاضیانی را که درخواست بهینه سازی داشته‌اند، عایق‌بندی و بهینه سازی کرده که بنا بر آمار ارائه شده در سطح کشور با اختلاف بالا رتبه نخست را در بین گازهای استانی کسب کرده ایم .
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: براساس بررسی های انجام شده، مصرف گاز مشترکینی که عملیات بهینه سازی را انجام داده اند بین ۱۵ تا ۲۱ درصد کاهش داشته است.
متقاضیان بهینه‌سازی موتورخانه‌ها می توانند با مراجعه به واحد بهینه سازی شرکت گاز استان و یا آدرس سایت https://goc.nigc.ir/ نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند تا در اسرع وقت و به صورت کاملا رایگان بهینه سازی موتورخانه‌های ساختمان این مشترکین انجام پذیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.