تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 6:16
کد خبر : 12446

کرمان را می‌توان یک ایران کوچک دانست

کرمان را می‌توان یک ایران کوچک دانست
- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه کرمان را می‌توان یک ایران کوچک دانست، گفت: شهرستان‌های استان کرمان در حوزه میراث فرهنگی بسیار غنی هستند.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، سید عزت‌الله ضرغامی صبح سه‌شنبه در بدو ورود به استان کرمان ضمن حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به علت تعدد میراث فرهنگی استان کرمان، چندین بار در این استان حضور یافتم و شهرستان‌های استان کرمان را در این زمینه بسیار غنی می دانم.

وی ادامه داد: استان کرمان را می‌توان به عنوان یک ایران کوچک ارزیابی کرد، چراکه علاوه بر قدمت تاریخی، هویت ملی ایران در این استان قابل مشاهده است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر تلاش برای شناساندن آثار تاریخی کرمان به سراسر دنیا تاکید کرد و افزود: استان کرمان در سطح دنیا شناخته شده است و می‌توان با تلاش بیشتر زمینه جذب بیشتر گردشگر بین المللی در این استان را فراهم کرد.

ضرغامی مزار شهید سلیمانی قهرمان ملی کشورمان را یکی از مهم‌ترین مکان‌های استان کرمان برای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان فرهنگ رشادت و شهادت دانست و افزود: بهتر است تابلوهایی به زبان‌های بین المللی در سطح شهر برای راهنمایی مسافران ایجاد شود.

گفتنی است وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر امروز خود به استان کرمان از پروژه‌های مختلف در شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد و بم بازدید خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.