تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 7:06
کد خبر : 14175

وزیر ارتباطات: پروژه فیبر نوری در کرمان با سرعت خوبی دنبال می‌شود

وزیر ارتباطات: پروژه فیبر نوری در کرمان با سرعت خوبی دنبال می‌شود
وزیر ارتباطات با انتشار مطلبی در شبکه ایکس ضمن تشکر از مسئولان کرمان اعلام کرد که پروژه فیبر نوری در این استان با سرعت خوبی دنبال می‌شود.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، در پیام عیسی زارع‌پور آمده است: پروژه فیبر نوری با سرعت خوبی در استان کرمان دنبال می شود، امیدوارم با همدلی هرچه بیشتر مدیران استان و شهرستان های مختلف، هرچه زودتر مردم عزیز استان طعم سرعت های چندده برابری را بچشند. خداقوت مجدد به استاندار، مدیران شهری، همکارانم در اداره کل ارتباطات و همه عزیزان مرتبط.

وزیر ارتباطات: پروژه فیبر نوری در کرمان با سرعت خوبی دنبال می‌شود

به گزارش ایرنا استاندار کرمان نیز در پاسخ به وزیر ارتباطات در شبکه ایکس واکنش نشان داد و توسعه فیبرنوری را تحولی نو برشمرد.

محمدمهدی فداکار نوشت: تشکر فراوان از دکتر زارع وزیر جوان ، انقلابی و صادق الوعد؛ ان شاء الله تا پایان سال کار فیبرنوری در همه گستره شهری استان کرمان پایان پذیرد، این کار تحولی نو در حوزه ارتباطات و کسب و کار دیجیتال خواهد بود.

عملیات اجرایی فیبرنوری در استان کرمان از اول آذرماه جاری شروع شد و قرار است طی یکماه در شهر کرمان به پایان برسد؛ غیر از شهر کرمان تفاهم نامه مربوط به اجرای این پروژه مهم در بم نیز امضا شده و انتظار می رود در سایر شهرهای استان نیز انجام شود.

استاندار کرمان چندی پیش تاکید کرد که سایر شهرهای استان نیز این پروژه را اجرایی کنند زیرا هم سرعت و کیفیت دسترسی به اینترنت به شکل قابل ملاحظه ای بهبود می یابد.

براساس گزارش ها ۴۰۰ کیلومتر حفاری در طرح اولیه شهر کرمان در این پروژه دیده شده که اینک ۹ تیم کار را از حاشیه شهر آغاز کرده اند و به دیگر مناطق شهر نیز تسری یافته است.

آنطور که مسئولان اعلام کرده اند برای اجرای فیبرنوری در استان کرمان پنج هزار کیلومتر کار شهری و بین شهری باید انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.