تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 6:44
کد خبر : 12026

همگرایی بیشتر مدیران کل در کرمان با محوریت نماز وحدت

همگرایی بیشتر مدیران کل در کرمان با محوریت نماز وحدت
نماز وحدت مدیران کل دستگاه های اجرایی کرمان ظهر امروز (یکشنبه) در ادامه سال های قبل و برای نخستین بار در سال جاری به امامت نماینده ولی‌فقیه در این استان اقامه شد.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، به دنبال پیگیری ستاد اقامه نماز استان کرمان و پس از مصوبه شورای اقامه نماز این استان، نماز وحدت مدیران استان هرماه با همکاری استانداری کرمان به میزبانی هریک از سازمان های استان اقامه می شود تا ضمن ادای این فریضه الهی با حضور مدیران کل در کنار یکدیگر در فضایی صمیمی، فرصت دیدار نزدیک آنان، تبادل اندیشه و هماهنگی برای تسهیل در امور اجرایی و پاسخگویی به ارباب رجوع نیز در چنین مناسبتی فراهم آید.

نماز وحدت امروز ۱۹ شهریورماه به میزبانی شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان درحالی اقامه شد که غیر از معاون توسعه منابع استاندار کرمان، بسیاری از مدیران کل یا جانشیانان آنان نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام مهدی عرب پور مدیر ستاد اقامه نماز کرمان در سخنانی کوتاه در جریان ادای این نماز گفت: این برنامه به دنبال مصوبه شورای اقامه نماز اجرایی شده و نخستین مرحله آن در امسال امروز برگزار شد.

وی ضمن تشریح اهداف و برکات برگزاری این برنامه گفت که الزام است مدیران کل خودشان یا اگر در سفر بودند جانشینان آنان در این برنامه شرکت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان نیز به عنوان میزبان، ضمن خوشامدگویی به مدیران کل استان، اقدامات فرهنگی این شرکت را در ۱۸ شهرستان زیرمجموعه تشریح کرد و عناوین برنامه هایی که سبب کسب رتبه برتر این نهاد در حوزه اقدامات فرهنگی و اقامه نماز شده را توضیح داد.

پس از اقامه نماز ظهر و عصر، نماینده ولی فقیه در استان کرمان در سخنانی کوتاه به موضوع مدیریت در نگاه دینی و اسلامی پرداخت و ضمن تشریح ویژگی های مدیریت کارآمد از نظر امام اول شیعیان گفت: حضرت علی(ع) از مدیرانی در اسلام بودند که ویژگی های برجسته در مدیریت داشتند و ضرورت دارد همه ما از ایشان الگو بگیریم.

نماز وحدت مدیران در کرمان

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی افزود: یک مدیر موفق باید اهل تدبیر و چاره اندیشی باشد؛ ضمن اینکه هرچه مسئولیت مدیریتی فرد سنگین تر باشد، باید تدبیر بیشتر و قوی تری در امور به کار ببندد.

وی تاکید کرد: به کارگیری نیروی انسانی توانمند با دانش و تجربه در حوزه مدیریتی از الزامات مدیریتی است که باید مدیران به آن توجه کنند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: مدیر موفق باید ضمن داشتن دانش، امکان قوی عمل کردن در میدان را هم داشته باشد و بتواند با تقسیم کار مناسب بین نیروها و ایجاد توازن در اجرای ماموریت ها، امور را به خوبی مدیریت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.