تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 6:23
کد خبر : 12759

مولفه های مهم در حوزه آموزش مشخص شدند

مولفه های مهم در حوزه آموزش مشخص شدند
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نمرات امتحان نهایی، جشنواره جوان خوارزمی، المپیادهای علمی و کنکور سراسری ۴ مولفه مهم در حوزه آموزش دانش آموزان است.

به گزارش نسیم صبا: رضا رضایی ضمن تبیین اهمیت المپیادهای علمی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزی گفت: ۴ مؤلفه مهم آموزش متوسطه باید رصد و جزئیات بررسی شود، وضعیت شهرستان‌ها و مناطق در این خصوص باید تحلیل شود تا آسیب شناسی درستی در این خصوص بتوان انجام داد.

وی افزود: موفقیت‌های سال گذشته در زمینه المپیادها و دستاوردهای دانش آموزی در سایر محورها را باید اطلاع رسانی و از راهکارهایی برای ترغیب و تشویق دانش آموزان استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اعتبار مالی، نیروی توانمند و سایر امکانات به معاونت آموزش متوسطه تخصیص می‌یابد تا بتوانیم در سال‌های آینده بهترین نتایج را در این حوزه داشته باشیم.

رضایی تاکید کرد: جلساتی برای مدیران مدارس برای ایجاد حساسیت نسبت به المپیادها برگزار شود تا مقدمات خوبی برای برگزاری المپیادها فراهم شود.

بر پایه این گزارش، نشست هم اندیشی در خصوص برگزاری المپیادهای دانش آموزی با حضور مدیرکل، معاون آموزش متوسطه، رؤسای ادارات استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان و اطلاع رسانی و روابط عمومی و…در سالن کنفرانس شهید جعفری اداره کل برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.