تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 6:52
کد خبر : 13600

مقاومت در همین شرایط فعلی فلسطین نیز پیروز نهایی میدان است

مقاومت در همین شرایط فعلی فلسطین نیز پیروز نهایی میدان است
رییس جمهور در دیدار نخست وزیر مالزی گفت: آینده از آن فلسطینیان است و در همین شرایط فعلی نیز جریان مقاومت پیروز نهایی میدان محسوب می‌شود.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر روز شنبه در حاشیه نشست مشترک سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب در ریاض عربستان، در دیدار آقای «انور ابراهیم» نخست وزیر مالزی با بیان اینکه دو کشور ظرفیت‌های متقابل زیادی برای توسعه روابط با یکدیگر دارند، تصریح کرد: روابط و همکاری‌های فیمابین باید مبتنی بر نیازهای متقابل گسترش یابد.

رئیس جمهور در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به اینکه مسائل مطرح شده در اجلاس امروز منجر به توقف جنایات هولناک رژیم صهیونیستی شود، افزود: رژیم صهیونیستی در جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی کارنامه‌ای از خود به‌جا گذاشته که قبل از محاکمه در دادگاه‌های بین‌المللی در وجدان همه انسان‌ها محکوم شده است.

رئیسی با بیان اینکه کشورهایی که طرفدار تسلیم و سازش و اهل محافظه‌کاری در برابر رژیم صهیونیستی بودند، امروز نادم و پشیمان هستند ولو آنکه این احساس خود را ابراز نکنند، اظهار داشت: شکست رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت به‌هیچ عنوان جبران نخواهد شد.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی مولود آمریکاست لذا در نشست امروز با اشاره به نقش مخرب آمریکا تاکید کردم که آمریکا شریک تمام این جنایات است.

رئیسی با تاکید بر اینکه آینده از آن فلسطینیان است و در همین شرایط فعلی نیز جریان مقاومت پیروز نهایی میدان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مقاومت با کمترین امکانات و تجهیزات، صهیونیست‌ها را زمین‌گیر کرده‌اند.

«انور ابراهیم» نخست وزیر مالزی نیز در این دیدار با بیان اینکه مانع تراشی‌های برخی کشورها نمی‌تواند مانع توسعه روابط تهران و کوالالامپور شود، گفت: کمیته‌ای برای پیگیری مسائل مربوط به دو کشور تشکیل داده‌ام تا مسائل مربوط به روابط فیمابین از جمله امضای توافق‌نامه تجارت ترجیحی و برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور را دنبال کند.

نخست وزیر مالزی با تاکید بر اینکه کشورهای حامی رژیم صهیونیستی باید حمایت‌هایشان را از این رژیم متوقف کنند، تصریح کرد: محورهای بیانیه امروز اجلاس حمایت از غزه بالاخص ارسال کمک‌های بشردوستانه از طریق رفح باید به طور کامل اجرا شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.