تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 5:28
کد خبر : 12331

معادن و صنایع باید مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند

معادن و صنایع باید مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند
رفسنجان- معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه تأکید رئیس جمهور این است که معادن و صنایع باید آثار و برکاتی برای پیرامون خود داشته باشند، گفت: پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، سید محمد حسینی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری رفسنجان با اشاره به کسری بودجه در ابتدای دولت سیزدهم اظهار کرد: دشمن به دنبال انزوابخشی ایران و اجماع سازی علیه ایران و نیز بی ثبات سازی داخل کشور بودند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: الان دنیا فهمیده که با این کارها نمی‌تواند خدشه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

وی همچنین بیان کرد: پسته یکی از اقلام مهم و استراتژیک است که مردم رفسنجان آن را تولید و روانه بازار می‌کنند و امسال تمهیداتی برای پیشگیری از سرمازدگی انجام شد که سازمان انرژی اتمی پا به عرصه گذاشت و در حوزه پسته با استفاده از بنیه علمی، این سازمان ۲ تحقیق و پژوهش مهم (افلاتوکسین و کاهش پسیل پسته) را در حال انجام دارد.

معاون رئیس جمهور گفت: این تلاش‌ها نشان می‌دهد که در مواقع ضروری مسئولان پای کار هستند، بنابراین اگر ظرفیت‌های کشور را به کار گیریم و بازاریابی جهانی پسته را انجام دهیم و پسته ایران در دنیا بیش از پیش شناسانده شود بهتر می‌توان نتیجه گرفت.

وی با بیان اینکه آب یکی از مسائل مهم دنیاست، اظهار داشت: دولت از روز اول دغدغه این را داشت که از آب خلیج فارس به مناطق مختلف آبرسانی انجام دهد، لذا آبرسانی به بروات و بم انجام شد و به کرمان هم در حال انجام است؛ انتقال آب از خلیج فارس مشکلی ندارد و بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس هم در رونق کشاورزی خود از این آب استفاده می‌کنند.

حسینی با اشاره به اینکه تأکید رئیس جمهور این است که معادن و صنایع باید آثار و برکاتی برای پیرامون خود داشته باشند، ادامه داد: پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر مهارت آموزی جوانان گفت: ۱۰ هزار بیکار در رفسنجان را می‌توان با این مهارت‌ها مشغول به کار کرد و انتظار داریم در مدارس و دانشگاه‌ها مهارت آموزی ها ارائه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.