تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 7:07
کد خبر : 13801

مراسم تجلیل از خیرین حامی خانواده زندانیان،

مراسم تجلیل از خیرین حامی خانواده زندانیان،
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: طی ۶ ماهه ی ابتدای سال جاری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از طریق خیرین، نیکوکاران و انجمن حمایت از زندانیان نیازمند به خانواده های مددجویان نیازمند کمک شده است.

به گزارش نسیم صبا: حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از خیرین حامی خانواده زندانیان، اظهار داشت: بر توانمندسازی، حرفه آموزی و رفع فقر اقتصادی و فرهنگی از خانواده زندانیان نیازمند تاکید داریم و آموزش‌های لازم برای توانمندسازی این افراد از طریق اشتغال پایدار انجام شود.

وی تصریح کرد: بچه بازمانده از تحصیل نباید در بین خانواده زندانیان باشد و انجمن حمایت از خانواده زندانیان کمک کند همه بچه‌ها مشغول تحصیل شوند و مدارج علمی را طی کنند و انسان‌های شایسته و آینده‌سازی برای کشور باشند.

رییس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان نیازمند، بیان کرد: خیرین همیشه مددکار انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند و ستاد دیه و همچنین مشکل‌گشای زندانیان و خانواده‌های آنها بوده و هستند.

وی خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن مجید زمینه جلب رحمت خدا و آرامش را در ایمان به خدا و تسلیم بودن در برابر امر پروردگار و اهل احسان بودن و نیکوکاری می‌داند.

حجت‌الاسلام حمیدی ادامه داد: احسان و نیکوکاری بهترین کار است و حمایت از خانواده زندانیان امری مهم و از نظر اسلام فردی مومن است که توجه به هم‌نوع داشته باشد.

وی تاکبد کرد: فردی که محکوم به زندان می‌شود نه تنها خودش رنج زندان را می‌کشد بلکه خانواده وی و به‌ویژه فرزندان خردسالش دچار آسیب‌های فراوانی می‌شوند و خانواده قبل از شخص زندانی مجازات می‌شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان افزود: همه وظیفه دارند در حد توان خود کمک‌های مالی و غیرمالی به خانواده‌زندانیان به‌ویژه کودکان آنها داشته باشند.

وی همچنین برگزاری آیین تجلیل از خیرین را در راستای فرهنگسازی امر خیر و کمک به خانواده زندانیان موثر دانست

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.