تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 6:17
کد خبر : 14566

مخبر: سلامت و ایمنی مردم به هیچ وجه قابل معامله نیست

مخبر: سلامت و ایمنی مردم به هیچ وجه قابل معامله نیست
معاون اول رییس‌جمهور در نخستین جلسه شورای ملی ایمنی زیستی در دولت سیزدهم گفت: سلامت و ایمنی مردم به هیچ وجه قابل معامله نیست.

به گزارش نسیم صبا از مهر، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور روز سه شنبه در اولین جلسه شورای ملی ایمنی زیستی در دولت سیزدهم با بیان اینکه وظیفه اصلی این شورا حفاظت از سلامت و جان مردم است، افزود: انتظار از شورای ملی ایمنی زیستی این است که ساز و کارهایی تدوین کند تا از هر گونه آسیب به سلامت مردم جلوگیری شود.

معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به پیشنهادات مطرح شده در جلسه برای اصلاح و به روز رسانی قانون ایمنی زیستی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۸۸، گفت: لازم است کارگروهی در این خصوص تشکیل شود و به دقت موضوعات مرتبط با اصلاح قانون ایمنی زیستی و همچنین موضوع الحاق یا عدم الحاق به پروتکل‌های بین المللی مورد بررسی قرار داده و در جلسه آتی برای تصمیم‌گیری نهایی ارائه دهند.

مخبر تصریح کرد: در تدوین دستورالعمل‌ها، آئین نامه‌ها و مقررات باید به نحوی عمل شود که سلامت و ایمنی مردم تثبیت شود.

در این جلسه که رییس سازمان حفاظت محیط زیست، دو نماینده مجلس عضو شورا و معاونان سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، گزارشی از سابقه تشکیل شورای ملی ایمنی زیستی و همچنین قوانین و مقررات مربوط ارائه و تصمیماتی درخصوص اعضای جدید شورا و رییس دبیرخانه اتخاذ شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.