تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 6:23
کد خبر : 13686

محدودیت های ترافیکی سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان اعلام شد

محدودیت های ترافیکی سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان اعلام شد
مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان گفت: به منظور تسهیل حضور مردم در مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی، تدابیر ترافیکی خاصی برای این مراسم درنظر گرفته شده است.

به گزارش نسیم صبا:وحید خلیفه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز اجرای طرح ترافیکی جدید در محدوده گلزار شهدا در زمان برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: برخی دسترسی‌ها به علت برپایی موکب و نیز ازدحام جمعیت دچار تغییرات خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس تصمیمات اخذ شده در حوزه رفع مشکلات ترافیکی این مراسم، دسترسی رانندگان محترم به مسیرهای منتهی به مسجد صاحب الزمان و گلزار شهدای کرمان دچار محدودیت خواهد شد.

وی با اشاره به اطلاع رسانی ازطریق نصب بنر و شبکه‌های اجتماعی به مردم گفت: تدابیر اخذ شده به منظور تسهیل در رفت و آمد زائران مزار شهدای کرمان خواهد بود.

خلیفه گفت: در طرح ترافیکی شهرداری کرمان، مسیر اصلی و ورودی مسجد «صاحب‌الزمان (عج)»، از انتهای خیابان «شهدا»، مسدود خواهد شد و ورودی از سمت «تخت درگاه‌قلی‌بیگ»، جایگزین آن می‌شود.

وی همچنین درخصوص محدودیت ترافیکی برای خروج زائران از مزار شهدای کرمان نیز گفت: در این طرح، خروجی تمام معابر از سمت شرق مسجد «صاحب‌الزمان (عج)» خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.