تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 6:26
کد خبر : 12844

ماموریت‌های اداره کل تبلیغات استان کرمان تدوین و ابلاغ شد

ماموریت‌های اداره کل تبلیغات استان کرمان تدوین و ابلاغ شد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ماموریت‌های 6 ماه دوم سال اداره کل تبلیغات استان کرمان در چهار محور تدوین و احکام جدیدی در این رابطه صادر شد.

به گزارش نسیم صبا:حجت‌الاسلام سعید شهابی در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برگزاری نخستین نشست فصلی مدیران ادارات و دفاتر تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در این نشست که با حضور مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان کرمان برگزار شد، مأموریت‌های اصلی شش ماهه دوم اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان ابلاغ شد.

حجت‌الاسلام شهابی سرعت بخشی در تشکیل شورای تعالی مساجد و آمایش مساجد استان را یکی از مأموریت‌های شش ماهه دوم سال دانست و افزود: طراحی عملیات رسانه، تشکیل بنیاد سپهر در مرکز استان و معرفی رابط در شهرستان‌ها نیز در این نشست ابلاغ شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در ادامه از تسریع در ایجاد بستر مناسب برای تربیت نوجوانان و راه اندازی بنیاد ملی نوجوان در استان و معرفی رابط بنیاد در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: علاوه بر این، تحول در نهضت پیشرفت بانوان و جدیت در برنامه‌ریزی برای بانوان در شهرستانها نیز مورد تاکید و ابلاغ قرار گرفت.

گفتنی است با تدوین و ابلاغ مأموریت‌های جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان توسط حجت‌الاسلام شهابی، احکامی نیز صادر شد.

در این احکام که به امضای مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان رسیده است، حجت‌الاسلام حسین محمدی به سمت مدیر حوزه ریاست، حجت‌الاسلام محمدرضا محتشم را به سمت مسئول بنیاد ملی نوجوانان در استان کرمان، حجت‌الاسلام نازلی با حفظ سمت مدیر شهرستان به عنوان کارشناس فرق و ادیان و مذاهب استان کرمان و محسن رضایی به سمت مسئول مرکز رسانه و بنیاد سپهر استان کرمان منصوب شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.