تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 6:48
کد خبر : 15029

اعداد و ارقام گاز استان کرمان با هیچکدام از گازها قابل مقایسه نیست

اعداد و ارقام گاز استان کرمان با هیچکدام از گازها قابل مقایسه نیست
فرمانده بسیج شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه کرمان یکی از پهناورترین استان های کشور است، گفت: اعداد و ارقام شرکت گاز استان کرمان با هیچکدام از گازهای استانی قابل مقایسه نیست

به گزارش نسیم صبا: یدالله رحمانی؛ فرمانده بسیج شرکت ملی گاز ایران در جلسه ای که به میزبانی شرکت گاز استان کرمان و با حضور محمدرضا سلیمانی، مدیرعامل این شرکت و دیگر روسای آن برگزار شد، بیان کرد: کار اصلی ما خدمت رسانی به مردم است و امیدوارم با تلاش و پشتکار بتوانید، صد در صد شهروندان عزیز استان کرمان را از نعمت گاز طبیعی برخوردار سازید.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح پایش دما در فصول سرد سال یکی از مهمترین کارهای بسیج شرکت ملی گاز ایران است، افزود: بیشترین هدف ما از پایش دمای ادارات و مراکز تجاری و… این است که جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز در جامعه گام بزرگی برداریم.
رحمانی ضمن بیان اینکه گاز نعمتی است که خداوند در اختیار ما گذاشته و آیندگان هم باید از آن استفاده کنند، ادامه داد: وضعیت گاز به دلیل مصارف نامتعارف در خطر است بنابراین پیاده سازی الگوی مصرف بهینه باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
فرمانده بسیج شرکت ملی گاز ایران به برگزاری جشنواره شهید سلیمانی توسط این نهاد اشاره کرد و افزود: حاج قاسم سلیمانی افتخاری است بر پیشانی استان کرمان و بدون شک او باعث عزت ایران است.
محمدرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان نیز در ابتدای این جلسه به ارائه گزارش عملکرد این شرکت پرداخت و ضمن اشاره به رکوردهای بی نظیر سال گذشته از جمله اجرای بیش از ۲ هزار و پانصد کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان، گفت: برنامه ما در سال جاری قطعا در راستای خدمات ارزنده تر به مردم شریف دیار کریمان است و سعی داریم با تلاش و همت مضاعف رکوردهای سال قبل خود را بشکنیم.

خبرنگار:طیبه رضوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.