تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 4:55
کد خبر : 11784

فرمانده انتظامی کرمان: استان رتبه دوم کشوری کشف مواد مخدر را دارد

فرمانده انتظامی کرمان: استان رتبه دوم کشوری کشف مواد مخدر را دارد
فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر اینکه بیش از ۳۳ تن انواع مواد مخدر طی سال جاری در این استان کشف شده است گفت: کرمان رتبه دوم کشور را در کشفیات مواد مخدر به خود اختصاص داده است.

به گزارش نسیم صبا:سردار ناصر فرشید افزود: پلیس کرمان همچنین طی سال جاری توانسته افزایش ۴۸ درصدی دستگیری معتادان متجاهر، ۱۸ درصدی خرده‌ فروشان و هشت درصدی قاچاقچیان موادمخدر را از آن خود کند.

وی ادامه داد: پلیس کرمان طی این مدت بیش ازهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال کالای احتکار شده و زمین‌ خواری را کشف کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طی سال جاری با بیش از ۹۰ باند قاچاق مبارزه و آنها را متلاشی کرده اند.

وی با بیان اینکه پلیس ۱۲۰ ماموریت مشخص دارد گفت: این در حالی است که اگر زمینه های خدماتی پلیس را بشماریم سالانه میلیون ها خدمت به مردم ارائه می شود.

سردار فرشید افزود: از اول سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون تماس با پلیس ۱۱۰ در کرمان برقرار و ۳۵ درصد این تماس ها عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح برخورد با تخلفات ساکن و حادثه ساز ترافیکی اظهار داشت: در کنار این خدمات بیش از ۱۳ هزار خدمت در حوزه مشاوره و مددکاری از طریق مشاوران کلانتری ها به اهالی استان کرمان ارائه و ۷۱ درصد این خدمات منجر به صلح و سازش شده است.

سردار فرشید بیان کرد: همچنین طی امسال بیش از هشت هزار پیام به سامانه ۱۹۷ ارسال شده که درصد اندکی از این تعداد مربوط به شکایت و بیشتر انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس است.

وی گفت: در حوزه گذرنامه نیز تاکنون ۸۱ هزار خدمت انجام شده و با پیگیری، دستگاه چاپ گذرنامه به پلیس کرمان اختصاص یافته و در بازه زمانی حتی یک ساعته صدور و تحویل گذر زیارتی اربعین داشته ایم.

وی افزود: در حوزه کلانتری و پاسگاه ها نیز طی سال گذشته اقداماتی مشترک با دستگاه قضایی انجام و زمینه ای فراهم شده که اوراق و پرونده های قضایی از طریق سامانه های الکترونیک بین دستگاه قضایی و انتظامی رد و بدل شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین با اشاره به کشف ۳۷ درصدی سرقت‌ها در این استان تصریح کرد: بیش از هزار و ۶۰۰ خودروی شوتی در کرمان توقیف شده است.

وی گفت: همچنین طی چهار ماه گذشته ۹۱ درصد قتل‌ های رخ داده در کرمان کشف شده‌ است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.