تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 6:46
کد خبر : 11778

عضویت در بریکس نشان از قدرت ایران دارد/فرصت قدرتنمایی در انتخابات را از دست ندهیم

عضویت در بریکس نشان از قدرت ایران دارد/فرصت قدرتنمایی در انتخابات را از دست ندهیم
وزیر کشور عضویت ایران در بریکس نشان دهنده رشد و قدرت ایران دانست و گفت:‌ انتخابات فرصت مهمی است که امسال آن را در اختیار دادیم و برای قدرت نمایی در مقابل دشمن نباید این فرصت را از دست دهیم.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، “احمد وحیدی” دوشنبه شب در نشست شورای اداری استان کرمان با اشاره به اینکه دشمنان این کشور می خواهند مردم را نا امید کنند، اظهار کرد: ما باید بتوانیم امید را به مردم تزریق کنیم و در این زمینه کشور به خوبی در حال رشد است.

وی با بیان اینکه سرعت پیشرفت کشور خوب و نمایان است، گفت: کسانی که از بیرون ایستادند، سرعت پیشرفت ایران را به خوبی درک می‌کنند.

وحیدی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۱۲۳ پروژه در استان کرمان به مناسبت هفته دولت را نمونه ای از رشد و توسعه کشور توصیف کرد و اظهار کرد: ۲۷.۵ همت (ارزش ریالی یک هزار و ۱۲۳پروژه کرمان) طرح انجام دادن کار ساده نیست! این پروژه ها خود بخود انجام نشده اند، بلکه نتیجه تلاش و تعامل بخش خصوصی و دولتی در استان کرمان بوده است.

وی ادامه داد: با همه فشارها و تحریم ها، شما می بینید که در این استان ۲۷.۵ همت سرمایه گذاری و کار انجام شده است که این نشان از تلاش های صورت گرفته است.

عضویت در بریکس نشان از قدرت ایران دارد
وزیر کشور به عضویت ایران در مجموعه بریکس نیز اشاره کرد و گفت: عضویت ایران در بریکس نشان دهنده رشد و قدرت ایران است.

وی با تاکید بر اینکه باید اتفاقات مثبت رخ داده را به مردم بگوییم و رشد کشور را متذکر شویم، اظهار کرد: در موضوعاتی مانند تورم، مشکلاتی داریم، البته دولت در حال تلاش برای مهار آن هستند و باید در نظر داشته باشیم که شاخص های ملی با این پدیده تورم شناخته نمی شود.

ایجاد یک بیعت و یک حرکت جدید
وحیدی با بیان اینکه در هفته دولت باید یک بیعت و یک حرکت جدید و یک سال جدید از شهریور تا شهریور سال دیگر برای کارهای بزرگ داشته باشیم، گفت: باید در این هفته بیعت جدیدی با روح شهدا داشته باشیم و این مسیر را با قدرت ادامه می دهیم.

وی با اشاره به اینکه کرمان ظرفیت های متعددی دارد به صنعت مس این استان اشاره و بیان کرد: به نظر من ظرفیت استحصال مس می تواند تا چند برابر افزایش یابد که خود این به تنهایی ۱۰ میلیارد دلار برای ما سالانه درآمد به دنبال خواهد داشت.

فرصت قدرتنمایی در انتخابات را از دست ندهیم
وزیر کشور با تاکید بر اینکه این حرکت و بیعت جدید در هفته دولت جز با همت و کوشش فراوان شدنی نیست افزود: امسال سال انتخابات و نقطه اوج مشارکت مردم است از این‌رو باید زمینه این مشارکت را ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: تلاش در راستای حل مشکلات مردم افزایش مشارکت آنان در انتخابات را به دنبال خواهد داشت.

وحیدی بیان کرد: انتخابات فرصت مهمی است که امسال آن را در اختیار دادیم و برای قدرت نمایی در مقابل دشمن نباید این فرصت را از دست دهیم.

نقش شهید سلیمانی و رجایی و باهنر در این راه پاک
وی گفت: در ایام اربعین هستیم و حیف است که از شهید سلیمانی که این راه را باز کرد یاد نکنیم، این شهید بزرگوار داعش را با قدرت از این سرزمین و منطقه بیرون راند و اگر ایشان نبود این راه پاک باز نبود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه هفته دولت به مناسبت گرامیداشت ۲ شهید بزرگوار رجایی و باهنر نامگذاری شده است، گفت : این شهدا الگوهای تمام عیار اخلاص و الگوی عزت پروری و آرمان خواهی بودند.

وی با اشاره به اینکه این ۲ شهید، شخصیت های برجسته و الگو هستند، گفت: با وجود دوران کوتاه مدت مسئولیت این دو شهید گرانقدر ، این افراد به عنوان جریانی جاوید در میان ملت باقی ماندند.

وحیدی بیان کرد: دستگاه‌های اداری از این ۲ شهید بزرگوار الگو بگیرند؛ یکی از کارکردهای این هفته این است که هر کدام از ما یادمان باشد الگوی ما این شهدا هستند و باید به آنها تمسک جوییم.

وی با اشاره به اینکه راه این شهیدان رجایی و باهنر ، راه محبوب مردم است، اظهار کرد: دشمن با وجود همه تلاش‌ها فکر می‌کرد که می تواند القای نارضایتی در میان مردم کند، اما ملت بزرگوار ایران با وجود مشکلات به نظام علاقمند هستند.

استقبال مردم از رییس جمهور

وزیر کشور با اشاره به اینکه صداقت، زمینه علاقمندی به نظام را ایجاد کرده است، گفت: رییس جمهور با صداقت در میان مردم هستند، البته ایشان منکر وجود مشکلات در کشور نیستند.

وی اشاره کرد: رییس جمهور هر جا که می روند، با استقبال های گسترده مردمی در جای جای کشور مواجه می شوند که این اتفاق چشم دشمن را کور کرده است؛ دلیل این استقبال مردمی از رییس جمهور این است که ایشان با مردم هستند و درد آنان را احساس می کنند.

وحیدی تاکید کرد: همه ما در دستگاه‌های اداری و اجرایی زیر مجموعه رییس جمهور هستیم و باید رفتار ایشان با مردم مد نظرمان باشد.

وی گفت: همه باید به یکدیگر یادآوری کنیم که در دولت اسلامی هستیم و باید برای رضایت مردم با صداقت تلاش کنیم و در جهت حل مشکلاتشان بکوشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.