تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 7:27
کد خبر : 14391

ظرفیت مدارس برای اسکان زائران در کرمان استفاده می شود

ظرفیت مدارس برای اسکان زائران در کرمان استفاده می شود
- استاندار کرمان با اشاره به اینکه می توان از ظرفیت مدارس جهت اسکان زائران استفاده کرد، گفت: باید مشکلات و چالش های اردوگاه های دانش آموزی رفع شود.

به گزارش نسیم صبا:محمد مهدی فداکار شامگاه شنبه در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ظرفیت زیارتی و گردشگری خوبی در کرمان ایجاد شده است.

وی افزود: در این راستا می توان از ظرفیت مدارس جهت اسکان زائران و گردشگران به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان مهمان بهره مند شد.

فداکار با تاکید بر اینکه باید مشکلات و چالش های اردوگاه های دانش آموزی رفع شود، گفت: پیگیری احداث و تکمیل اردوگاه شهید سلیمانی در جاده آرامستان جدید نیز ضروری است.

استاندار کرمان با بیان اینکه برای ساخت اردوگاه شهید سلیمانی دولت باید پای کار باشد، تصریح کرد: این طرح یک اقدام ملی است و علاوه بر کمک های ما، وزارت آموزش و پرورش هم باید به‌صورت جدی پای کار باشد.

وی سپس در خصوص طرح راهبردی تربیت اوان کودکی اظهار کرد: باید اطلاعات مورد نیاز برای اجرای این طرح جمع آوری شود.

فداکار با ابراز خرسندی از اینکه تربیت کودکان و نوجوانان در کشور سازمان یافته و مدیریت شده و به آموزش و پرورش واگذار شده است، گفت: با این اقدام مهدکودک ها یکپارچه شده اند که اتفاق بسیار خوبی است.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان در پایان به اجرای طرح “دختر ایران” در مدارس نیز اشاره و تاکید کرد: این طرح اثرگذاری تربیتی زیادی بر روی دانش آموزان داشته و آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.